Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Onze Opel omega is verongelukt... (en bestuurder, zoon, zwaar gewond)

Vorige week dinsdagavond 07-11-2017 om ca 2100 uur stond ineens de politie voor de deur:
Onze oudste zoon (23) heeft een zwaar auto-ongeval gehad en is met zware verwondingen overgebracht naar het UMC Radboud in Nijmegen.

Hij ligt nog steeds in coma en reageert enkel op af en toe een pijnprikkel... En dan nog vele breuken.

Maar.... Van onze auto is, zoals je op foto's in de nieuwsberichten ziet, weinig meer van over.
We wachten qua oorzaak het onderzoeksrapport af.

424.507 km had ie gereden............... Inmiddels al bij de auto geweest en heb maar ruim 100 foto's van het voertuig gemaakt... Triest, in en in triest...

http://www.gelrenieuws.nl/2017/11/a12-richting-duitsland-dicht-na-ernstig-ongeval-zevenaar.html

https://www.omroepgelderland.nl/nie...uren-dicht-door-zwaar-ongeval-met-een-gewonde

https://www.gelderlander.nl/liemers...ren-dicht-door-ongeval-bij-zevenaar~ae376d65/

https://www.transport-online.nl/site/85890/zwaargewonde-bij-ernstig-ongeval-op-a12/

Met vriendelijke groet

Saïma van Dijk-Cobussen
 
Jeetje wat een nieuws! Dan zie je maar dat ook het grootste en zwaarste stuk blik niet opgewassen is tegen de grootste krachten. Hopelijk komt alles goed! Hou ons maar op de hoogte. We zijn er om te steunen. Een stuk metaal is dan niet belangrijk.
 
Jeetje wat een nieuws! Dan zie je maar dat ook het grootste en zwaarste stuk blik niet opgewassen is tegen de grootste krachten. Hopelijk komt alles goed! Hou ons maar op de hoogte. We zijn er om te steunen. Een stuk metaal is dan niet belangrijk.
Dan zie je ook meteen HOE STERK de Omega is! Onze zoon heeft zoveel schade omdat hij buiten het voertuig was ten tijde het ongeval.... (Reden weten we op dit moment nog niet)
Als hij er in was blijven zitten, dan had hij minder letsel.

Sowieso: We zijn bij de auto geweest en als er 5 mensen in zouden zitten, dan had alleen de bijrijder verwondingen aan zijn/haar been, daar dashboardkastje naar voren is gekomen. De rest was waarschijnlijk niet gewond geraakt! Echt zó sterk deze auto!
 

Joep

Verbannen
Zo dat is een klap geweest! Hopen dat hij goed hersteld!

Beterschap en veel sterkte de komende tijd.
 

ommie b2

Heer van Stand
Wat een vreselijk ongeluk. Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe. En ik hoop dat zoon volledig zal herstellen..... heel veel beterschap iig...

Yvonne
 

yoyo

The UK brothers
Saíma, dat was even schrikken zo'n bericht, ik hoop dat hij snel zal genezen sterkte daar allemaal!
gr,
Aart
 
Tering dat was echt een gigantisch harde klap!
Heeel veel sterkte gewenst, en hopelijk komt jullie zoon er weer 100% bovenop!


Greetz S.
 
Tjongejongejonge. Dat is even schrikken. Zonde van de Omega, maar erger voor je zoon (en nabestaanden). Laten we hopen dat het met hem snel weer beter gaat.
Sterkte!
 
Zoon is inmiddels best goed hersteld. Hij kan zonder hulpmiddelen lopen en als je hem ziet/spreekt merk je er niks van.

Hersenletsel heeft hij ook. Het lijkt op autisme.

Gelukkig is dat op zich goed afgelopen!
 

yoyo

The UK brothers
Zoon is inmiddels best goed hersteld. Hij kan zonder hulpmiddelen lopen en als je hem ziet/spreekt merk je er niks van.

Hersenletsel heeft hij ook. Het lijkt op autisme.

Gelukkig is dat op zich goed afgelopen!

Saima, het is een wonder dat hij er zo is afgekomen, maar het is toch schrikken en hopen dat er nog meer vooruitgang komt.
Al met al sta ik te kijken van het herstel , zeker als je ziet wat voor een klap hij heeft gemaakt.
Voor de rest nu veel sterkte voor de toekomst.

Gr,
Aart
 
Ik denk dat ik voor heel oop mag spreken als ik zeg dat we allemaal hopen dat er nog meer beterschap mag komen. Al bij al na alle foto's ben ik zelf al blij dat hij weer zelfstandig lopen kan.

Mijn foto's zijn intussen verdwenen hier op de site. Maar ik begrijp dus echt wat hij heeft meegemaakt. Verder Veel geluk gewenst
 
Bovenaan