Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Ook ik stel me even voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook ik stel me even in het kort voor. Ik ben Paul, 56 jaar en woon in Lansingerland en ben helaas een arbeidsongeschikte vrachtwagenchauffeur.
Ik ben sinds 10-10 in het bezit van een Omega B2 Caravan buiseniss edition, met een 2.2 ltr handbak. De auto is uit 2001.
Voor mij is het mijn eerste Omega, maar mijn broer heeft er een paar gehad en ik vond het wel een mooie, maar ook grote auto's. En nu heb ik zelf één, waar cosmetisch wel het een en ander gedaan moet worden.
Mijn broer was altijd zeer te spreken over dit portaal, dus ik ben benieuwd.
Foto's volgen vanzelfsprekend nog, ze eerst maken en dan uitvogelen hoe ik die kan plaatsen.
 

ommie b2

Heer van Stand
Welkom Paul op het forum. Ben ik dan de enige die benieuwd is wie jouw broer is;)?

Toedels Yvonne
 
Welkom Paul. .. ben benieuwd naar je foto's

Hoe doe ik dat met foto's plaatsen? (Ff makkelijk doen, want het zal ongetwijfeld wel ergens op dit forum staan) Ook moet ik nog foto's maken. En schrik niet: Ik ben van mening dat het mijn auto is, dus ik mag ermee doen wat ik wil. Dus alles zo origineel mogelijk te houden gaat bij mij niet op.
 

ommie b2

Heer van Stand
Ach Paul, wat triest...... alsnog gecondoleerd dan inderdaad....

Er staat inderdaad een handleiding voor foto's in de categorie how to als ik me niet vergis. Gewoon gaan lezen en doen, komt vast helemaal goed. Uitleggen hoe je foto's plaatst is niet zo makkelijk zo te geven.... Je hebt een url nodig van een webpagina waar je foto staat. succes

Toedels Yvonne
 
Ach Paul, wat triest...... alsnog gecondoleerd dan inderdaad....

Er staat inderdaad een handleiding voor foto's in de categorie how to als ik me niet vergis. Gewoon gaan lezen en doen, komt vast helemaal goed. Uitleggen hoe je foto's plaatst is niet zo makkelijk zo te geven.... Je hebt een url nodig van een webpagina waar je foto staat. succes

Toedels Yvonne

Dank je wel Yvonne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan