Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Ook maar even aangemeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb trouwens nog het complete binnenwerk van een linker voordeur van een astra g moest je iets zoeken. De velgen zijn niet meer van mij maar van een vriend. Zal eens vragen wat hij wilt...
 
Die linkervoordeur is zondag vervangen en vandaag liep ik tegen een schadeauto aan op de sloop waarvan de achterportier nog in goede staat was. Dus die ook meegenomen. Ik had in mijn eigen deuren een deuk en een paar diepe krassen zitten.
 
En dat HAD ik al, want ik heb boven nog 4 binnenpanelen liggen die officieel in m'n auto horen omdat ik alles heb omgezet van Edition naar Sport stoelen. (zit veel lekkerder :) ) maar ik vond die panelen er wel prima bij passen en heb de sportpanelen maar even bewaard.
 

Joep

Verbannen
Wie wat bewaard die heeft wat. Vroeger gooide ik alles na een tijdje weg maar nu komt alles vaak nog wel eens van pas voor mezelf of anderen. :)
 
Ja klopt, maar gisteren op de sloop nog complete sets zien zitten in auto's, dus als je het nog zou zoeken kun je je lol op. Alleen is 9 van de 10 keer de bestuurdersstoel behoorlijk beschadigd door instapschade.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan