Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

OOP Detailing Trio v.s. Design Edition

tonboy

Verbannen
remutr zei:
Het is een oud topic maar bij de start van jullie werk waren het al mooie Omega's maar wat een metamorfose hebben jullie Omega's ondergaan.
Bestaan er dan lelijke omega's ? _O-
 
Nee dat niet tenzij ze echt afgeragd en onder de deuken en krassen zitten, dan zijn ze lelijk en heb je weer medelijden met zo,n auto.
 

tonboy

Verbannen
remutr zei:
Nee dat niet tenzij ze echt afgeragd en onder de deuken en krassen zitten, dan zijn ze lelijk en heb je weer medelijden met zo,n auto.
aha, ik begrijp het, net zoals iets met vrouwen....
 

yoyo

The UK brothers
Ha die Walter, tijd niet gehoord en ineens........sta je weer te glimmen. _/-\o_
Ziet er wederom prachtig uit. :Y d:)b
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Door krasstraten, gebruik van sponzen of andere wasmiddelen die zand vasthouden als de gebruiker denkt dat hij zijn auto schoon aan het maken is.
 
Wat denk je van de borstel in de wasbox waar de vorige bezoeker de modder mee van z'n 4x4 heeft staan schrobben :). Daarna staat er 1 z'n Porsche mee te boenen....

Gr. Paul
 
vervolgens komt piets bouwbus ook nog even zijn laadruimte uitschrobben, en als we dan toch bezig de laadvloer van zijn aanhanger ook nog even, en vervolgens kom jij je Omega wassen met die zelfde borstel.....
 
Ha, inderdaad een oud topic. Het wordt weer eens tijd om het nog eens over te doen. Niet dat de Omega nu onder de swirls zit maar het is momenteel wel iets minder dan toen we twee jaar geleden na een dagje dappen klaar waren. Toen zag de Omega er wel erg strak uit.

Groet,
Walter
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik heb nog ergens een foto van ongeveer een jaar geleden, toen Walter in de stromende regen aan kwam rijden. Om zijn titel te beschermen zal ik deze maar niet uploaden. _O-
 
Gezeur over dat wassen:cry:

Gewoon een zilvergrijze auto nemen:oops: die kan je gewoon met een oude niet gewassen sok afdrogen........ En ziet er dan nog mooi uit. ...
(Doe ik altijd met mn Senator)

En af en toe zo eens in de 8 jaar de Dap. toepassen.


Iig. Is dit mijn laatste zwarte auto8-)


Groetjes,

Niels
 
B-Buster zei:
Ik heb nog ergens een foto van ongeveer een jaar geleden, toen Walter in de stromende regen aan kwam rijden. Om zijn titel te beschermen zal ik deze maar niet uploaden. _O-



Da's heel attent van je Jacco O-) want dat was idd niet zo best _O-





Niels zei:
Gezeur over dat wassen:cry:

Gewoon een zilvergrijze auto nemen:oops: die kan je gewoon met een oude niet gewassen sok afdrogen........ En ziet er dan nog mooi uit. ...
(Doe ik altijd met mn Senator)

En af en toe zo eens in de 8 jaar de Dap. toepassen.


Iig. Is dit mijn laatste zwarte auto8-)


Groetjes,

Niels

Hahaha !

Lekker met een ouwe lap en wat spray & Stripe 7(8)7
 
En daarom heb ik zo hekel aan die wasstraten, eigenlijk ziet hij hem maar 1 keer per jaar, na de winter voor de bodem was om pekel zooi te verwijderen.

Maar dan nog kies ik een straat met lappen en niet van die schuurborstels.

Bij onze Vectra koste een rondje wasstraat 2 sierstrippen, dat ging zo hard dat ze van de auto gerukt werden, daar nooit meer gekomen, zoveel gezeik om die schade gehad.
 
Bovenaan