Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

OOP: eigenaarswissel en toekomst

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ha Hans!

Als je op de hoofdpagina zit dan staat er rechts bovenaan een 'doneren' knop onder je gebruikersnaam en avatar.

Hoe gaat het met de Insignia?
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Ha Hans!

Als je op de hoofdpagina zit dan staat er rechts bovenaan een 'doneren' knop onder je gebruikersnaam en avatar.

Hoe gaat het met de Insignia?

gevonden en gedoneerd. Zie nu dat ik mijn gebruikersnaam niet heb ingevuld bij Paypal |:(

Insignia bevalt goed, maar de omega V6 was ook niet verkeerd hoord:)b

grt. Hans
 

ommie b2

Heer van Stand
En ook Yvonne, hartelijk dank voor je donatie! Leuk om te zien hoe iedereen zijn steentje bijdraagt. d:)b

uhuh in het kader van put your money where your mouth is..... De heer van stand heeft mij dringend gemaand te storten namens hem en zijn broer de zwarte omega 3.2 station. Beiden verkeren in goede gezondheid wenst hij verder nog mede te delen;)

Toedels
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
gevonden en gedoneerd. Zie nu dat ik mijn gebruikersnaam niet heb ingevuld bij Paypal |:(

Insignia bevalt goed, maar de omega V6 was ook niet verkeerd hoord:)b

grt. Hans

Thanks! Ik had je mailadres al teruggevonden en aan jouw account gelinkt.

Mooizo. Nee dat was zeker geen verkeerde die je had. Verre van haha.

uhuh in het kader van put your money where your mouth is..... De heer van stand heeft mij dringend gemaand te storten namens hem en zijn broer de zwarte omega 3.2 station. Beiden verkeren in goede gezondheid wenst hij verder nog mede te delen;)

Toedels

Ik had niet anders van je verwacht. _O-

Goed om ook wat van de HvS te vernemen. Verdraagt hij zijn broer een beetje? Heb je beide heren nu in gebruik?
 

ommie b2

Heer van Stand
hahahahahaha, yeah...

Ommie vindt het fijn een broer te hebben om hem gezelschap te houden en de zwarte ( ja, die heet zo) is een rustig heerschap en prettig in de omgang. Ze worden afwisselend gebruikt. Ommie heeft ruim 280.000 op de teller staan en de zwarte 210.000. We kunnen dus nog wel even vooruit.....

Toedels
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Leuk dat te lezen Yvonne! Mooi stel zo samen.

Joep heeft ook nog wat euro's uit z'n spaarvarken geschud zag ik, dank!
 

ciaobapao

Donateur 2023
Graag voortzetten... Heb door de jaren heen heel nuttige (reparatie-)info kunnen lezen op de forums.
En het is natuurlijk leuk onze gezamenlijke enthousiasme voor de Omega hier te kunnen delen... een auto met een "eigen" gezicht.

Het samen dragen van de kosten is begrijpelijk. Heb voor het eerst gedoneerd. Hopelijk dekken de donaties iig de kosten voor het komende jaar...
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dank Ronny! We zijn heel goed op weg dus ik heb er alle vertrouwen in dat we het met elkaar zo in stand kunnen houden. :Y

Klopt René, het SSL certificaat is 2 dagen terug verlopen. De verlenging is aangevraagd, dus zal met een paar dagen weer in orde zijn. Helaas meld de onze hosting partij waarbij het afgelopen certificaat liep dat blijkbaar niet op voorhand en zijn ze in het weekend niet bereikbaar. Maargoed, daar gaan we toch binnenkort afscheid van nemen, die vinden dat ze de kosten elk jaar fors kunnen verhogen dus het wordt tijd deze diensten elders te gaan afnemen. Ik heb via een goede zakelijke relatie van me inmiddels een mooie besparing kunnen realiseren, wanneer we later dit jaar alles updaten zetten we meteen de boel naar hen over waarmee de kosten om alles operationeel te houden een stuk omlaag gaan. Ook weer positief voor de voortzetting.

Uiteraard staat hiermee niet direct onze complete database open, maar we hebben niet voor niets gekozen voor een extra stukje veiligheid dus dat moet weer worden hersteld.
 

yoyo

The UK brothers
Hallo allemaal, ook ik ben hier niet meer zoveel aanwezig en zag tot mijn verbazing dat het OOP gaat stoppen.
Jammer maar begrijpelijk het worden er steeds minder, maar mijn voiture rijdt nog steeds.(hetzij met wat onderhuidse puistjes onder de lak bij de wielkasten en het nog steeds pittige olie verbruik)
Wel moet ik zeggen datik de laatste tijd steeds meer naar een astra station zit te kijken met (echte) automaat.
Wel wil ik er dan leuk speelgoed ik hebben, dus zoeken en kijken, en hier en daar vragen naar zwakke plekken.

Maar goed zover is het nog niet.

Rest mij nu nog te zeggen , mannen bedankt voor de afgelopen jaren waarin wij onze omega's goed hebben leren kennen met een traan maar ook veel lol.

Till we mee again.

gr,
Aart








[
 
Ik zou graag een donatie willen doen, echter ik ben gestopt met Paypal.
Is er nog een andere manier om mijn duit in het zakje te kunnen doen?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
@yoyo
Mooi dat de Omega nog rijdt. Maar wat René al zei, voorlopig zijn we nog niet van elkaar af! Er is inmiddels een mooi bedrag bij elkaar verzameld en als we dat zo elk jaar voor elkaar krijgen lukt het om het OOP up & running houden. Dat is zeker het doel en gezien de mooie donaties van de afgelopen tijd heb ik er vertrouwen in dat we nog flink wat virtuele kilometers met elkaar kunnen maken.

@Frans
Leuk dat je ook een bijdrage wilt doen. Betalen via Paypal is geen vereiste. Donaties die aan mij overgemaakt worden stort ik door naar de OOP Paypal rekening. Als je dat een optie vindt stuur me dan even een berichtje dan regelen we het via die weg.
 
Bovenaan