Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

OOP: eigenaarswissel en toekomst

Ook ik ben vanwege verhuizing en gezinsuitbreiding al tijden niet actief maar lees nog graag op het forum. dan ook een donatie gedaan! Oude liefde roest niet :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Hartelijk dank voor je support Robbert. Leuk dat je nog mee leest.

Heb je de Omega(s) nog?
 

yoyo

The UK brothers
Hallo allemaal, ook ik ben hier niet meer zoveel aanwezig en zag tot mijn verbazing dat het OOP gaat stoppen.
Jammer maar begrijpelijk het worden er steeds minder, maar mijn voiture rijdt nog steeds.(hetzij met wat onderhuidse puistjes onder de lak bij de wielkasten en het nog steeds pittige olie verbruik)
Wel moet ik zeggen datik de laatste tijd steeds meer naar een astra station zit te kijken met (echte) automaat.
Wel wil ik er dan leuk speelgoed ik hebben, dus zoeken en kijken, en hier en daar vragen naar zwakke plekken.

Maar goed zover is het nog niet.

Rest mij nu nog te zeggen , mannen bedankt voor de afgelopen jaren waarin wij onze omega's goed hebben leren kennen met een traan maar ook veel lol.

Till we mee again.

gr,
Aart








[
En helaas is hier ook het doek bijna gevallen voor de Omega.,
Uitlaatgassen in het expansievat wat op zijn minst duid op een lekke koppakking (of scheurtje in de kop zelf (gasbak wordt heter).
Ik had voor mijzelf al een bepaald bedrag voor deze operatie voor ogen staan en die zat er bij de lokale garagist al overheen.
Best wel jammer want de Omega rijdt op zicht heerlijk, maar aan alles komt eens een eind.
Nu zat ik ook eens te kijken naar een redelijke jonge astra station 1.4 automaat......maar eerst eens de zwakke plekken zien te ontdekken.
Wie weet of de astra club ook een soort Portal heeft?
Voor nu de groetjes en succes met de good old lady's.

Aart
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Jammer Aart. Ik zou wel even verder kijken, wellicht is de lokale garage niet zo courant met z'n prijs.

Mocht het zover komen: sterkte met het Astra volk.
 
Dat is idd jammer om te horen. Maar kan idd ook minder duur opgelost door zelf te doen of een lokale handige harry/vriend ten hulp vragen... Hoe dan ook. Veel succes
 
Zonde zeg! Om eerlijk te zijn zou ik eerder de Omega repareren en doorrijden dan een recentere Astra kopen. Heb een tijdje terug gekeken naar een Astra J, allemaal rond een ton op de klok en allemaal dezelfde verschijnselen van een beginnende of gevorderde kapotte koppakking. Ik weet niet of nog nieuwere beter zijn, maar de beste ervaring heb ik met Astra’s F. Uiteindelijk maar de conclusie getrokken dat het veel troep voor veel geld was en een Saab 93 1.8t gekocht. Goedkoper, ruimer en kwalitatief vele malen beter. Al tipt ie nog niet aan de Omega. Die blijft sowieso ook. ;)
 

Joep

Verbannen
Jammer Aart! Ik zou toch een paar andere garages informeren. Het hoeft niet duur te zijn. De distributieriem etc wordt dan ook meteen vervangen dus kun je er weer lange tijd van genieten.
 
Bovenaan