Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Opel 10+ Service beurt

is idd heel schappelijk zou dit bij alle opel dealers zo zijn dan zijn ze goedkoper als een reguliere garage bijna
 
Mijn 2.5 dieseltje gaat iedere 20 000 naar de dealer in Valkenswaard. Prijs is redelijk en service perfect. De wegenwacht service is uitgebreider dan die van de ANWB omdat je indien de auto afgesleept dient te worden de auto dan naar een dealer naar keuze gebracht wordt. Ik heb namelijk met de lokale Opel dealer in zuid Limburg hele slechte ervaringen en wil absoluut niet dat mijn auto daarheen gaat.

Bij deze dealer in Valkenswaard was de olie beurt van de Corsa c van mijn vriendin nog goedkoper dan achter de link omschreven staat (145 euro).
 

tonboy

Verbannen
Aangezien ik tegenwoordig in Nieuw Vennep woon en helaas niet meer de beschikking heb over een garage achter de deur, is dit een redelijk alternatief voor mij.
Olie plus filter komt toch gauw op 75 euro, Wegenwacht met woonplaats service kost bij de ANWB 95 euro, APK nog een keer 19 euro.
Totaal is dus goedkoper als zelf effe doen en apart een WW abo.
 

tonboy

Verbannen
lowflyer zei:
tonboy zei:
Aangezien ik tegenwoordig in Nieuw Vennep woon..

ga je dan de calibra nog aan de zoon geven of gereedmaken voor in het weekend op Zandvoort te gaan spelen? 8)
Zeker, maar eerst effe zelf van genieten, net voor de verhuizing nog door de APK heen getrokken en alle overige aandachtspunten al gedaan.
Alleen Airco moet nog gerepareerd.
 

tonboy

Verbannen
lowflyer zei:
Zolang de arko werkt is het toch goed in de benelux heb je die airco toch niet zo veel nodig :)
Maar is wel verdomd handig bij beslagen ruiten, iets dat in ons regenachtig klimaat nog wel eens voor komt.
 
Bovenaan