Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Opel Centrale Sliedrecht

Mijn vaste VOD is Opel Centrale Sliedrecht(Hebben ook nog een vestiging in Papendrecht en Alblasserdam)

Kan niets anders zeggen dat ze altijd klaar staan voor mij(En anderen ook hoop ik :) )
Buiten de reguliere beurten om zijn de prijzen conform uurloon,wat wel eens tegenvalt maar als je zelf meehelpt af en toe valt het weer mee ;)

Beurten en reparatie's doen ze op afspraak maar is er nood aan de man kan je altijd langskomen.

Voorbeelden:
Een keer op vrijdagmiddag toen ze al aan het bier zaten om 5 uur 's middags stond ik met een kapotte accu op de stoep,met 3 man probleem gezocht en verholpen:kosten,alleen een nieuwe accu.

Sommigen weten dat nog,heb een tijd problemen gehad met de temperatuur die in het rood liep in de bergen(Af en toe ook in NL)
Probleem gezocht en dachten toen aan de thermostaat en waterpomp,die vervangen en in Spanje aangekomen weer dezelfde problemen en bij een spaanse VOD(Jawel,die zijn ondanks het gebrekkig engels,erg vriendelijk)de thermostaat vervangen.Terug in NL heb ik alle kosten hiervan terug gehad,en ook de sleepkosten hoefde ik niet te betalen.
Mijn dank ook aan de Opel(ANWB!!!) Alarm Centrale Barcelona _/-\o_ die alles tot aan de leen auto toe geregeld hadden.

Onderdelen en reparatie's zijn ondanks de inkoopsprijzen van de onderdelen en best hoge uurloon zeker wel te bespreken qua prijs.
Ik kan best wel wat zelf maar het houdt een keer op ;)

Deze "review" is natuurlijk eea afhankelijk van het personeel wat er werkt,want ik woon in Dordrecht en ben niet echt te spreken van de Dordtse VOD,hoewel ik daar wel eens langs ben geweest voor het een of ander.

Voor mij en eventueel anderen is deze VOD aan te raden d:)b

gr

Danny
 
lol sorry maar er is dus nog maar weinig gebeurd omdat we er maar weinig zaken mee hebben gedaan, juist omdat we het zo'n stel van die horken vonden...

Jha ik weet het: lekker argument weer!
Maar ik denk dat we iedere keer te weing geld bij ons hadden ofzo? Zijn maar weing vlot geholpen iig.

Owjha: M'n pa had gedonder met zijn Vectro, vaste dorpsgarage kwam er niet uit "ga maar naar de OpleCentrale" kom je daar "jha wij niet begrijp" bel maar naar Opel Nederland!" "Ik bel helemaal nergens heen!" "Ow dan doe wij het wel..." Nieuwe software gemaild, konden zij er niet in flashen ofzo? Moesten we eerst naar Opel Centrale Gorinchem... Nauw dat vonden wij een aardige hoop gekloot om weing...

Maar ik ga er volgende week heen om wat klein spul te bestellen, mischien dat ik mijn mening dan bij kan stellen.
 
Bovenaan