Beste forumleden,
Er stond/staat in Molenschot bij Breda een mooie Opel Omega te koop. Rond de jaarwisseling is daar een optie op geweest, ik dacht dat ik gek werd dat hij verkocht was. Omdat het bijna te mooi is om waar te zijn. Is dat in dit geval inderdaad ook weer het geval? Wie weet wie die auto in optie heeft gehad maar toch niet heeft gekocht? Of is degene hier zelf actief?
In dat geval, wie kan mij vertellen waarom de koop niet is doorgegaan? Of tenminste, om niet te persoonlijk te worden: is er een technische reden geweest om van de koop af te zien? Mankeert er iets aan de auto?
Nu vind ik de vraagprijs sowieso te hoog. Mooie auto of niet, het beestje is en blijft wel ruim 12 jaar oud en is een courante auto die niet als collectors item of old- cq youngtimer weggezet kan worden, dat doe je met een goede Opel GT of een Monza GS/E in goede staat. Maar daar zou over te praten moeten zijn.
Wie maakt mij wijzer in deze kwestie?
In het kort mijn verhaal om te verklaren dat ik geïnteresseerd ben in de auto in Molenschot: Mijn lieve Omega 2.2 Business Edition uit 2001 met 178K op de klok en reeds ruim 11 jaar in bezit liet tijdens onze vakantie afgelopen kerstperiode opeens het koppie hangen en liep opeens tijdens het rijden op 3 poten. Pedalentest: P0303 - misfire cilinder 3. Eigen diagnose bleek te kloppen: bobinerail (Bosch 0221 503 031) defect. Laten vervangen en mijn vriendje liep weer (prima). Tijdens de reparatie bleek echter wat olie aan de bougie van poot 3 te kleven. Iets niet in orde dus. Tijd voor 'next of kin'?
Als laatste: wil een ieder zo vriendelijk zijn naar aanleiding van mijn vraag alhier niet snel die Omega voor mijn neus wegstelen? Please?
Met vriendelijke groet,
Oedo.
Er stond/staat in Molenschot bij Breda een mooie Opel Omega te koop. Rond de jaarwisseling is daar een optie op geweest, ik dacht dat ik gek werd dat hij verkocht was. Omdat het bijna te mooi is om waar te zijn. Is dat in dit geval inderdaad ook weer het geval? Wie weet wie die auto in optie heeft gehad maar toch niet heeft gekocht? Of is degene hier zelf actief?
In dat geval, wie kan mij vertellen waarom de koop niet is doorgegaan? Of tenminste, om niet te persoonlijk te worden: is er een technische reden geweest om van de koop af te zien? Mankeert er iets aan de auto?
Nu vind ik de vraagprijs sowieso te hoog. Mooie auto of niet, het beestje is en blijft wel ruim 12 jaar oud en is een courante auto die niet als collectors item of old- cq youngtimer weggezet kan worden, dat doe je met een goede Opel GT of een Monza GS/E in goede staat. Maar daar zou over te praten moeten zijn.
Wie maakt mij wijzer in deze kwestie?
In het kort mijn verhaal om te verklaren dat ik geïnteresseerd ben in de auto in Molenschot: Mijn lieve Omega 2.2 Business Edition uit 2001 met 178K op de klok en reeds ruim 11 jaar in bezit liet tijdens onze vakantie afgelopen kerstperiode opeens het koppie hangen en liep opeens tijdens het rijden op 3 poten. Pedalentest: P0303 - misfire cilinder 3. Eigen diagnose bleek te kloppen: bobinerail (Bosch 0221 503 031) defect. Laten vervangen en mijn vriendje liep weer (prima). Tijdens de reparatie bleek echter wat olie aan de bougie van poot 3 te kleven. Iets niet in orde dus. Tijd voor 'next of kin'?
Als laatste: wil een ieder zo vriendelijk zijn naar aanleiding van mijn vraag alhier niet snel die Omega voor mijn neus wegstelen? Please?
Met vriendelijke groet,
Oedo.