Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Opel Omega 78NLGH Molenschot niet gekocht

Oh jee, weer een kaper op de kust?

Als hij er morgen maar staat, dan ga ik namelijk misschien even die kant op. Bedankt maar weer voor je info!
 
Een vraagprijs voor iets vrager en het ervoor krijgen is natuurlijk een groot verschil. Voor een dusdanig bedrag ben ik van mening een nog nieuwe Omega te krijgen.
 

Joep

Verbannen
Ga anders morgen eerst kijken bij Berry. Die kan je misschien voor een appel en een ei helpen en kun je misschien jarenlang weer rondtuffen in je eigen Omega.

Ik ga morgen naar die station kijken voor je en zal zoals vandaag weer foto's maken. Ik ga mezelf zo voordoen dat ik die Omega echt graag wil om te kijken wat er ongeveer nog van die belachelijke prijs af kan.

Ik houd je op de hoogte.
 
Joep, je bent een held, wat vind ik het, zeker na het verslag van de 3.0 sedan, gaaf wat je doet. Ik ben zo benieuwd wat je van de auto vind en wat je misschien gaat bereiken wat betreft de prijs! Mocht het nou echt interessant worden in de rol die je aangaf te gaan spelen, zou je dan contact met me willen zoeken? Mijn nummer is 06 523 44 446. Wellicht even een belletje of appje of zo.
Mocht het een gekkenhuis worden en al het goud dat tot nu wel aan die auto moet hangen terug in de werkplaats gelegd wordt, dan zou ik financieel heel snel met je kunnen schakelen.

Het voorstel Berry te bezoeken houd ik ook nog even in gedachten, maar iets zegt me eerst met Molenschot af te rekenen. Met of zonder 'nieuwe' auto.

Overigens dank her en der voor de linkjes naar Marktplaats, maar daar weet ik al helemaal niet wat ik koop/krijg. Ik denk nog steeds aan dat half jaar garantie gecombineerd met een vuurdoopje richting zuid-Duitsland eind februari. Een kat in de zak kopen gebeurt toch ook regelmatig. Zie in dit topic inmiddels twee praktijkvoorbeelden.

Wat vind ik het leuk hier jongens, jullie zijn ook echte auto-mannen. Waarom wonen jullie niet ook allemaal in Hengelo 7(8)7 ?

Overigens misschien nog toevallig iemand voor een spotprijsje op zoek naar een vrouw die per se een V70 wil voor zo'n 12 tot 15 roodjes? Ook tweedehands trouwens. _O- :f
 
Hé Ton,
Neu, niet echt, ik neem aan dat je door de ironie hiervan heen kijkt? Dat je begrijpt dat hier nog wat anders speelt dat niet echt past en dat ik dat op deze manier uit?
 
Die 12 tot 15 roodjes sloeg overigens op die V70. Kak, wat kan het snel fout gaan zeg.
Doei, ik dop mijn eigen boontjes wel. Vrouwenhandel.... Doe normaal.
 
Ik meen het serieus, zit hier met een duidelijk ander bijkomend issue. Moet daar ook ondertussen mee omgaan. Geef er even (een dacht ik grappige) uiting aan en dan komt een Wilders-onderwerp aan de orde.
Mijn LIEVE vrouw houdt er andere gedachten op na, dat is alles. Dat ik haar niet kan en wil verkopen lijkt mij evident.

Beter lezen, Ton!
 
Eeeh oedo, 'doe even normaal man!'

Doe gewoon even lekker over Omega's lullen, stop met specifieke gebruikers ophemelen, of juist afkatten.

Koop iets anders als je dat wil, of niet als dat niet wil. Ik denk dat er genoeg goede adviezen gegeven zijn? Dit topic verzand in een welles/nietes slowchat :/
 

ommie b2

Heer van Stand
Goedemorgen,
OOk ik heb dit topic mee zitten lezen en heel bewust niet gereageerd vanwege het verloop. Wat is er nu eigenlijk? Oedo heeft een omi waar hij zegt aan verknocht te zijn, maar twijfelt of de benodigde reparaties de 'moeite'nog waard zijn. Nou, dat zijn ze op zeker als ik zo lees wat er dan op dit moment scheelt. Er is niemand die zegt dat je al deze dingen direct en tegelijk aan moet pakken. Voor je gevoel zou dat wel het prettigst zijn. Binnenkort ga je op vakantie en dan zou het fijn zijn als de auto je niet in de steek laat.
Ondertussen is het oog gevallen op een andere mooie omi en dat vergroot de twijfel. Vrouwlief ziet weer een andere mogelijkheid. Je grapje is wel degelijk zo geland als je bedoeld hebt, laat lekker doen.

Waarom nu niet eens eerst wat prijsopgave halen, bij je eigen garage, bij Ralph (= ook geregistreerd garagebedrijf) Berry ( sloper en hobbyist) of zo? Begrijp me goed, ik zeg niets over de kundigheid van genoemde heren. Ik ken beide persoonlijk en beide zijn prettig in de omgang. Dan heb je een idee welke kosten ermee gemoeid zijn en wat nu moet voor je vakantie. Ik heb juist niet gereageerd in dit topic vanwege wat Wim zei. Maar als ik eea samenvat zeg ik eerst prijsopgave en dan kijken, je omi is dat zeker waard. En niet vergeten dat het geschreven woord vaak anders overkomt dan dat het bedoeld is :Y .

Ik wens je wijsheid toe
Toedels Yvonne
 

richard66

500.000+
Beste ik heb het verhaal ook gevolgd ik zeg maar zo de kilometer stand zegt mijn niets als ze maar goed is onderhouden en de normale slijtage aan bepaalde onderdelen heb je toch

en je weet nu wat je hebt en je weet niet wat je terug koopt .

En zo als Yvonne al zij Ralph en Berry en andere hobbyist .

Ik heb zelf Omega,s Diesels waar al 320,000 en 500,000 km op staan en doen het prima en een 2,6 met 226,000 km .( ex auto van paul ijsblok )

Auto,s met een zeer lage km stand heb ik altijd mijn bedenkingen bij .

maar dat is mijn mening .

Gr Richard. :b
 

Joep

Verbannen
Vandaag naar de station wezen kijken in Molenschot. Zeer nette wagen met ook her en der wat plekjes maar veel minder als de Sedan 3.0.
Het onderhoudsboekje is leeg op 1 beurt in 2012 na. De distributieriem ligt er dus minimaal al 4 jaar op. Maximaal 13 jaar maar dat lijkt me sterk.

Ook doet bij 1 stoel de stoelverwarming het niet en begint er onder de ruitenwisser op de klep al roest te ontwikkelen.
Verder echt een mooie wagen maar voor die prijs erg kaal uitgevoerd.

Ik heb een offerte gevraagd en die was als volgt:

Prijs is 5350 euro, daarbij komt nog 395 euro rijklaar maken.
Wat krijg je daar voor?

- De auto natuurlijk
- 6 maanden Bovag garantie.
- Grote beurt (inclusief distributieriem wissel + waterpomp)
- Nieuwe mattenset.
- Poetsbeurt.

Zo meenemen zonder inruil kost ie 4400 euro.

Mijn advies is, net als van de meeste hier: Bel Ralph, Ton of Berry of stuur ze een PB. Hun hebben het halve forum al op weg geholpen met hun kennis en kunde.
 
Bovenaan