Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Opel-Parts1 @ eBay.de

Christiaan (opel-parts1) is een man die (flink) geld wil verdienen en niet bereid is tot consessie's.
Ongezouten (persoonlijk) oordeel: Hij liegt. Een opgekochte Irmscher achterbumper zou níet die van eBay zijn (van een andere verkoper). De foto's van beide verkopers lieten echter EXACT dezelfde strookjes dubbelzijdige tape, om het nummerbord vast te houden, zien.

Ook deze auto zag er toch wel 'gebruikt' uit, ondanks dat hij zei dat de binnenkant er hartstikke goed bij stond. Ik heb erin gezeten en Christiaan heeft duidelijk andere standaarden...

Toen wij daar stonden te wachten (wij waren zelfs iets te laat... hij was er NIET, ondanks een afspraak) kwamen ze aanrijden met 2 auto's. Blijkbaar kennen die heren maar 2 standen van het gaspedaal: aan en uit.
Kortom: ik koop niets meer bij die man; zijn onderdelen zijn te duur en zijn auto's worden 'sportief bereden'.

Saillant detail: zijn vrouw rijdt nu een hagelnieuwe Corsa OPC, mét drie-delige, speciale velgen (van 10.000 euro... was ie trots op) én special paint op de achterklep. Sindsdien begrijp ik wel wat hij met zijn verdiende centen doet. Is natuurlijk allemaal zijn goed recht... net zo goed als mijn recht om niet meer bij hem te kopen :>

Vega kan dit verhaal bevestigen; hij was erbij. Dus ik zuig dit niet uit mijn duimpje of wil de man in een kwaad daglicht stellen. Dit zijn mijn ervaringen met deze man.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik ben ook niet zo positief over dit heerschap. Is erg moeilijk mee te onderhandelen (zijn prijs is de prijs meestal) en als het hem niet zint reageert ie gewoon niet meer op je mails.

En als hij nou scherpe prijzen had ok, maar zoals Ruud al aangaf, hij is duur met alles.

Dat opkopen en weer duurder doorverkopen staat mij ook niet aan. Commercieel is het zeker, maar het is tevens de markt voor de liefhebbers om zeep helpen en deels ook misbruik maken van het feit dat liefhebbers meer bereid zijn te betalen voor zeldzame dingen. Erg jammer. Ik zal dan ook niet zo snel nog wat bij dit heerschap kopen.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Onze vriend Opel-Parts1

Heeft Opel-Parts1 te koop staan nu

i IRMSCHER HECKSCHÜRZE OPEL OMEGA B FACELIFT CARAVAN € 749,00

%21B5j2UZQ%21mk%7E$%28KGrHqUOKikEyZMqnFvZBMuIsByZb%21%7E%7E_12.JPG


i IRMSCHER FRONTSCHÜRZE OPEL OMEGA B FACELIFT 99 - 03 € 599,99

!B5j0jYgBGk~$(KGrHqV,!iEEycLIp7coBMuImopIS!~~_12.JPG


i IRMSCHER SEITENSCHWELLER OPEL OMEGA B FACELIFT 99-03 € 499,99

!B5jzYeg!mk~$(KGrHqJ,!hQEyr1iMetzBMuIi+5g,!~~_12.JPG


i IRMSCHER DUPLEX ENDSCHALLDÄMPFER OPEL OMEGA B CARAVAN € 249,99

!B5JyjRwBmk~$(KGrHqEOKjcEyZzwOd,oBMshd7CPiQ~~_12.JPG


En zelfs de mistlampen verkoopt hij apart. })
i IRMSCHER NEBELSCHEINWERFER RECHTS UND LINKS OPEL € 49,99 per stuk

!B5J)Jew!Wk~$(KGrHqUOKiMEy(v8FoIkBMshbb3nR!~~_12.JPG


Zou het misschien van deze afkomen. -O-

Opel Omega B Irmscher Spoiler Schürze Facelift Duplex

!B3KkQkgEGk~$(KGrHqF,!hME)7-lk-ZOBMlPc-pOw!~~_12.JPG


!B3KkVowEGk~$(KGrHqF,!gsEyGk8yrp6BMlPdMIbdg~~_12.JPG


Of ben ik nu paranoïde. |:(
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Onze vriend Opel-Parts1

Dat IS dezelfde set. De krassen op de uitlaat komen EXACT overeen.

De rukker, hij heeft de handel in de primer gezet en dan zal het wel lijken alsof het niet dezelfde set is?
 
Re: Onze vriend Opel-Parts1

Nèh... dat zou hij toch nooit doen ?

Is ook toeval dat die uitlaat precies dezelfde beschadiging op precies dezelfde plek heeft... dat hebben ze toch allemaal...? 8)7

_12.JPG

12.JPG


[/sarcastische modus]
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: Onze vriend Opel-Parts1

Begint inderdaad erg vervelend te worden met die gast.
Zo maken wij geen zijn van kans meer als die met grof geld strooit, en dan voor nog veel duurder verkoopt
 
Ik heb eBay gemailed met exact die vraag.
Nog geen antwoord...

Hij doet het namelijk ook nog eens buiten eBay om :F
 
Bovenaan