Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

OpelFrank...

Beste OOP'ers,

ik heb momenteel innig contact met OpelFrank.
Dit is een persoon die zeer nauwe banden onderhoud met Irmscher (hij woont niet voor niets in Rüsselsheim >:) ).
Bij hem heb ik weer wat onderdelen aangeschaft... wat dat allemaal is, zullen jullie wel, te zijner tijd, zien :d
(degene die goed nadenken, kunnen zich wel indenken wat dat voor een onderdelen zijn)

Ik ben met hem overeen gekomen dat wij 'leuke' prijzen krijgen voor redelijk unieke onderdelen.
Zo heeft hij bijvoorbeeld nog nagelnieuwe B2 bumpers liggen. Dit zijn bumpers die vervangen zijn door Irmscher Cecotto bumpers.
Ook heeft hij nog een aantal Catera voor-bumpers. Ik ben al aan het informeren of het B1 of B2 modellen zijn (ik vermoed B1 modellen). €100,- per stuk !
Ook heeft ie nog een aantal Irmscher uitlaten voor de 2-liter limousine versies liggen.

Zoals gezegd, heeft hij intiem contact met Irmscher.
Wil je iets hebben/weten/kopen, laat het mij weten, dan kan ik OpelFrank op jacht sturen :Y

:w Ruud
 
Goed bezig,altijd fijn om goedkoper aan originele onderdelen te komen :Y
En zeker van Irmscher,is niet altijd even goedkoop :N

Ik zou effe niet weten wat ik zou moeten aanschaffen om de Omega nog engelser te laten lijken :S

Als jullie het weten,be my guest 7(8)7
 
Zo Ruud, dat is interessant d:)b .

In mijn stoutste dromen, droom ik van een Irmscher C40SE blok in mijn Omega. Die OpelFrank heeft (vrijwel) nieuwe exemplaren of compleet gereviseerde exemplaren waarbij soms de cilinderkop van een C30SE is aangepast en gebruikt. Het zal wel bij dromen blijven want ik denk dat zelfs jij niet voor elkaar krijgt dat ik zo'n blok voor een koopje krijg.

Maar alle gekheid op een stokje. Dit is - met name voor de echte Omega freaks - echt zeer interessant. Die Catera bumpers zullen inderdaad wel een B1 type zijn. Heeft hij recent nog op ebay aangeboden (stond ook hier op het forum).

Kun je ons een idee geven hoe we die "leuke" prijzen moeten zien?

Groet,

Walter
 
Ik heb net een mailtje gestuurd met een aantal vragen.
Ik ga de 20e naar Rüsselsheim en kan dan met hem in persona spreken.
Hopelijk laat ie dan ook zijn telefoonnummer los :P
Ik zal zeker even voor jou informeren, Walter
Maar ik denk dat ik juist díe vraag in persoon moet stellen :)
 
Bovenaan