Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

[Opgelost] Sommigen zijn dus niet te vertrouwen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet er effe uit: heb bijna twee weken geleden een navi cd gekocht en betaald bij lid Dennis Hessels. Vroeg vorige zaterdag of hij het geld goed ontvangen had, kreeg antwoord van wel en dat hij het vorige zondag ging opsturen... (hmmm)
Nu een week later nog altijd niks gekregen.. stuur ik vandaag nog iets, krijg ik gewoon geen antwoord meer.
Is dit een normale gang van zaken dan??
Sorry maar ik wil ofwel mijn geld terug, ofwel die cd!! :(
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Sommigen zijn dus niet te vertrouwen weer... jammer

Dat is vervelend, Anja. Ik zag dat Dennis, volgens zijn laatste post, in Oostenrijk zit. Hopelijk heeft dat met de vertraging van zijn reactie te maken.

Hopelijk kunnen jullie er gezamenlijk uitkomen en lezen we binnenkort dat het opgelost is.
 
Re: Sommigen zijn dus niet te vertrouwen weer... jammer

Post vanuit nederland naar belgie kan soms lang onderweg zijn.
Soms 6 dagen of langer (volgens reacties in de linkjes hieronder.
https://www.google.nl/webhp?sourceid=ch ... r%20belgie

Op zondag kan je in nederland gewoon je post versturen, brievenbussen worden eind van de middag geleegd en begint de reis naar de geadresseerde.

Wedden dat het goedkomt?
 
Re: Sommigen zijn dus niet te vertrouwen weer... jammer

Als berry mij iets verstuurd heb ik het meestal toch binnen de 3 of 4 dagen ooit zelfs het geluk gehad na 2 dagen.. 6 lijkt mij lang.

Maar goed als hij niet in het land is kan het natuurlijk wel vertraging oplopen
 
Re: Sommigen zijn dus niet te vertrouwen weer... jammer

als je over een paar dagen de cd in huis hebt is je topictitel een beetje...jammer...
een bos blommen lijkt mij dan toepasselijk, al worden dat droogbloemen met die post :+

al is dennis wel naar het buitenland met je geld... ;)
 
Re: Sommigen zijn dus niet te vertrouwen weer... jammer

Als ik zo op vakantie moet dan ging ik niet,heeft de postbode het pakketje niet bij de buren afgegeven
 
Re: Sommigen zijn dus niet te vertrouwen weer... jammer

Zou al handig geweest zijn als hij had gezegd dat hij op vakantie ging... Ik kan dat niet weten hé.
Trouwens, pakjes uit NL en DE zijn hier gewoonlijk binnen de week na het opsturen. Ik koop nogal veel online ; -)
 
Re: Sommigen zijn dus niet te vertrouwen weer... jammer

vind het toch jammer dat dit hier breed word uitgemeten in het zicht van iedereen zonder de achterliggende gedachte van de andere partij, en deze is dus nu op vakantie en kan dus niet reageren dit hoort niet op het forum thuis is mijn gedachte
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Sommigen zijn dus niet te vertrouwen weer... jammer

Ik zie volgens mij bijna iedereen van een goede afloop uitgaan Jacques, dus tot zover wordt er niemand zwart gemaakt. Volgens mij leg je iets teveel nadruk op de negatieve kant van het verhaal.

Dennis komt vast met een reactie en oplossing als hij weer boven water is. :)
 
Re: Sommigen zijn dus niet te vertrouwen weer... jammer

De reden waarom ik het publiek post is gewoon omdat ik dacht dat dat weer zo'n onbetrouwbaar mannetje was.
Ik heb namelijk al genoeg negatieve ervaringen gehad helaas.
En had hem ook nog de vraag gesteld in pm waar mijn pakje blijft maar als hij daar dan geen antwoord op geeft maar wél een uur later op het forum heeft komen kijken, tja dan begin ik (misschien onterecht) vanalles te denken. Daarom dit topic.
Ik ken de man niet, jullie allicht beter dan ik maar B-Buster geeft me toch voldoende vertrouwen dus wat mij betreft mag dit dicht tot hij dan uit vakantie is.. en hopend dan dat hij reageert. Zoniet, dan laat ik alsnog van me horen.
Heel dit had vermeden kunnen worden als hij nu maar ff gezegd had dat hij even onbereikbaar was! :|
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Sommigen zijn dus niet te vertrouwen weer... jammer

Ik zal het draadje voor nu even afsluiten, ik verneem graag een update via PB zodat dit hopelijk op een positieve manier afgerond kan worden (het topic dus ook!).
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Sommigen zijn dus niet te vertrouwen weer... jammer

Ik heb inmiddels begrepen van zowel Dennis als Anja dat alles netjes is opgelost, dus eind goed al goed. :)

Wellicht wilt Anja er zelf nog even op terugkomen, ik vond het belangrijk het positieve einde wel aan het topic toe te voegen. Ik zal het met een paar dagen weghalen nadat de beeldvorming weer positief is bijgesteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan