Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

opmaak portal...

Ik heb het met de code
gedaan, ouderwets typwerk dus :D
 
zucht, ergens doe ik iets verkeerd................maar de plaatjes staan er in ieder geval waar ze horen
 
Dit is wat ik zie staan:
Code:
Ik heb het met de code [IMG]http://net plaatje[/IMG] gedaan, ouderwets typwerk dus :D
Je mist het plaatje zelf. Jij rechterklikt op een plaatje en kiest "kopieer adres". Kies hier eens "Kopieer afbeeldingsadres" :)

[EDIT]
Ik zie hier dat je het wél kunt ... Of heeft je vrouw geholpen... :p:D
 
Dat kan, of gewoon omdat ik daar zowiezo nie veel van begrijp. Wat ook eens mag nagekeken worden is dat als je een emoticon plaatst je deze niet kan wissen:D
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Zo ik stuiterde wel even naar achteren, dat komt op je af, ik moet hier wel even aan wennen.
......even wennen.;)

Aart, af en toe eens 's morgens je paspoort erbij halen en naar de datum kijken.... is normaal dat het al wat langer duurt ;)


(gaat bij mij ook al ietsje trager...)

Net nog iets gemerkt:
Vroeger had je de mogelijkheid om meerdere posts te quoten in je reactie, je kon dan één voor één gaan selecteren en dan werd de quote bijgevoegd in je reeds geschreven tekst.
Nu werd mijn reeds geschreven tekst gewoon weggekieperd, hahaha.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Net nog iets gemerkt:
Vroeger had je de mogelijkheid om meerdere posts te quoten in je reactie, je kon dan één voor één gaan selecteren en dan werd de quote bijgevoegd in je reeds geschreven tekst.

Dat kan nog steeds.

Klik bij een bericht op "Reageer" dan krijg je een citaat van dat bericht.
Klik bij een ander bericht op "Reageer" en deze wordt er als een citaat bijgezet.

Wat ook kan is klik "+Citaat" bij meerdere berichten er komt links onder een extra button te voorschijn "Citaten invoegen" klik daarop en alle geselecteerde Citaten worden in een keer in een bericht geplaatst.

Wil je geen citaat dan begin je gewoon te typen in het veld onder het laatste bericht.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Klopt. Multi-citaat heb ik wel pas later aangezet dus wellicht dat Stijn dat van voor die tijd had opgemerkt. Inmiddels dus wel mogelijk.
 
probleem met de inlog balken. (inlog naam, wachtwoord) Ze zijn eerst geel en als ik ze aan klik om de dingen in te voeren, krijgen ze de zelfde kleur als de pagina. Maar ook de letters zijn zwart. dus ik kan niet zien wat ik in voer. en dat is vooral op de telefoon vervelend. licht dit aan mij????

Mvgm Jan Wieger,
 

ommie b2

Heer van Stand
Nog lang niet alles gevonden en bekeken, maar t ziet er wel errug mooi uit allemaal. Gisteren of zo, viel het me op dat de tijd een uur achterloopt. Staat bij mij op Mondinges oid. Geen idee of ik dan +1 of -! moet hebben. Verder heb ik een vinkje uitgezet op twee plaatsen, 2x hetzelfde omtrent online status. Het vinkje daaronder bedoel ik. Dat ik online ben prima, maar waar ik uithang te hangen is toch niet echt boeiend? Bekijkt dit of dat bedoel ik dan? Verder zijn de jarigen goed verstopt, k ben nu alweer vergeten waar ik die gevonden had, k zag dat we er een hebben vandaag, maar wie? In ieder geval gefeliciteerd. Nou ja, dat is wellicht beter voor de gemoedsrust van anderen;). Enne, Ommie is een beetje treurig, hij is zijn titel kwijt..... t is sund...
Maar, tot nu toe vind ik de overgang heul netjes gegaan en lekker soepeltjes voor ons gebruikers. Jullie zullen er wel veel meer werk aan hebben gehad. Kweenie of het kan enzo, maar is het misschien mogelijk een soort van handleiding te krijgen waar bepaalde instellingen voor zijn en wat ze doen en zo en waar je dingen kunt vinden.

toedels Yvonne
 

Vega

Medewerker
Administrator
viel het me op dat de tijd een uur achterloopt.

Komt omdat de tijdzone niet goed staat.
Klik twee keer op op je naam staan (rechtsboven) en kies uit de lijst voorkeuren en zet de tijdzone op "[UTC+01:00]Midden -Europese tijd"
 

ommie b2

Heer van Stand
Dank je Peter, moest dus plus 1 zijn;). Wat me nu net opviel is de bladwijzerbalk? Die begint met Markeer Forums als gelezen. Het tweede kopje spreekt van fora. Dat is een meervoud van forums, maar t staat een beetje vreemd? In het kader van uniformiteit? Daarnaast zat ik me heel blond af te vragen, wat is nou het verschil tussen een topic en een forum? Ik heb altijd gedacht dat een forum het grote geheel was en dat topics de afzonderlijke vragen enzo. Doet helemaal niet terzake, snap ik, maar ik vroeg het me af.......

Maar jemig jongens, wat een werk allemaal, maar het resultaat mag er wezen. Heel erg bedankt om het Portal zo te vernieuwen, verjongen en verfrissen.

Toedels Yvonne
 

Vega

Medewerker
Administrator
Is inderdaad een beetje verwarrend. Forum is tweeledig, ten eerste bedoel je daar het hele ding mee dus eigenlijk alles (het OpelOmegaPortal.nl dus) maar ten tweede bedoelen ze ook met forum een gedeelte waar je je vragen (topics dus) kunt stellen.

Dus dit is een topic waar we in schrijven en waar deze topic in staat is weer een forum. 8)7
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat lukt hier wel.

Deel eens wat meer info..
Op je pc, laptop, tablet, telefoon? Windows, MacOS, Android?
 
Bovenaan