Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

opmaak portal...

mja
drie dagen niet op het forum kunnen komen, de link werkte niet meer.
dat is de link die bij het aanmelden gegeven werd, die had ik opgeslagen om op het forum te komen.
van mensen waar het wel werkt heb ik nu een andere link gekregen zodat ik het forum weer op kan.
foutje?
misschien hebben meer mensen hier last van, en die kunnen dat niet aangeven omdat ze het forum niet op kunnen :+
voor mij is het in ieder geval opgelost
 
Dat hebben we ook gemeld op GezichtenBoek, hè :Y
Een aantal andere/oudere linkjes in het forum werken ook niet meer (komen nu nog uit op het oude forum).
PHPMYADMIN (een tool dit ik gebruik om rechtstreeks in de database wijzigingen aan te kunnen brengen) is een beetje f*cked... als ik die weer aan de praat heb, probeer ik een manier te vinden om ook de oude linkjes te fixen. Ik kan echter niets beloven. Deze forumsoftware is écht heel anders dan onze oude PHPBB forumsoftware.
 
Wat ik me wel nog afvraag is waarom er staat onderaan bij forums leidinggevende online en dan leden bezoekers en ...

Bv nu juist stonden er 6 leden online en 3 Namen. Is dit dan omdat de andere 3 zich off line begeven?
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Is er een verandering voor gebruik van het forum op Tapatalk?
Krijg daar steeds de vermelding naar FB ivm de 'eventjes offline'.
En hij logt mij niet in bijgevolg.
(/me heeft geen FB )
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Doordat dit forum responsive is hebben we geen Tapatalk plugin meer nodig voor mobiele weergave. :)
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
OK, toch ook voor mij al chinees. Begin oud te worden.
Bompa had net een ritueel gevonden om wat te volgen :h
(Aart ik ga dus ook mogen wennen eraan...)
 
Tapatalk gaat niet alleen om leesbaarheid op je telefoon. Het is vooral een handige app voor als je op meerdere forums actief bent zodat je die allemaal overzichtelijk op één plek kan vinden. Ik vind het dus persoonlijk wel jammer dat ie niet meer werkt via Tapatalk maar het is gewoon ff wennen om voortaan even in m'n browser te kijken.
 

ommie b2

Heer van Stand
hmm multicitaat is mij effe te ingewikkeld (niet vanwege mijn leeftijd, maar meer het tijdstip van de dag, mijn brein is al teruste gegaan) snap ik dus dat je op je telefoon het forum kunt bekijken door het op internet op te zoeken. Ik snap dat je dan wel een loep erbij nodig hebt, of een sterk vergrotende leesbril natuurlijk.

Toedels Yvonne
 
Bovenaan