Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Parrot inbouwen

Na grote ruzies met mijn ipod heb ik besloten om weer terug te gaan naar de originele radio/cd-speler in mijn B2 Omi.
(De ipod-bediening/bluetooth-radio die ik had ingebouwd is dus geen optie meer na uitvallen van de ipod.)
Daarnaast vindt ik de originele radio eigenlijk wel mooier om te zien. Maar om toch te kunnen beschikken over een carkit heb ik mijn Parrot 9200 uit de kast gehaald. Hiermee kan ik ook muziek van USB en SD-card afspelen.

Mijn vraag is nu: Hoe sluit ik de luidsprekerdraden aan. De Radio-unit past precies in zijn houder en daardoor in zijn aansluitingen. Ik kan daar geen kabels tussen aansluiten. Daar achter misschien?
Voeding is geen punt. Dat haal ik uit de zekeringkast. Het gaat me om de luidsprekeraansluiting.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of kan iemand mij met raad en tips bijstaan?

Alvast mijn dank!
 
R

Ralph

Gast
Alles uitbouwen. Erachter vindt je nog wel plaats. Maar alles incl. Frame moet los.
 
Als het weer een beetje aantrekt ga ik er maar mee aan de slag. Kan ik ook gelijk het snoertje van de Tomtom mooi wegwerken.
 
Overigens mis ik nog een paar onderdeeltjes van de papagaai en wil ik gelijk een paar ander dingen ook aanpakken, zoals je juiste plaatsing van tommie met weggewerkte kabels. Een aansluitpunt geschakeld en een ongeschakeld aanleggen met voeding uit de zekeringkast, plus een verlichtingsdraad.
Het glas van de klokkenwinkel wil ik vervangen met evt gelijk die Chrome ringen.

Werkzaamheden dus, dus als het weer wat beter wordt gelijk aan de slag.
 
Bovenaan