Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

PB compose en 'dagwissel'

Illuminat0r

KnuffelBelg
Zonet weer iets vreemd voorgehad in de PB box...
Tjah zal wel met die grensoverschrijding zijn zeker? |:(

Net vóór 23u00 lokaal had ik een heel berichtje ingetypd (was dus ingelogd want anders kan je niet aan je PB)
En net ná 23u00, druk ik verzenden.
...Vraag fijn om opnieuw in te loggen, tadaa bericht niet verzonden... :?
Al een chance dat Firefox deze keer de tekst onthouden had met terug te keren via de back toets...

Ik heb al gemerkt dat er een uur verschil op zit bij mij, geen erg, lig ik lekker van wakker... NOT
En waarschijnlijk is hier net de cookie verlopen geweest ofzo, met de 'dagwisseling' ...

Just to let you know..

Grtz
Stijn
 
Ik heb mijn wachtwoord laten onthouden door Firefox en kom dit gedrag niet tegen. Ook niet met de 'dag-wissel'.
Ik ben dus erg benieuwd wat de reden was dat jij uitgelogged werd...

Dat jouw Firefox vervolgens de tekst niet meer weet terug te vinden, vind ik ook wel raar.
De enkele keer dat ik dat doe, vindt ie altijd mijn ingetypte tekst weer terug...

Dat tijdsverschil mag niet uitmaken. Zou betekenen dat buitenlanders (in een andere tijdzone) hier ook last van zouden moeten hebben.

Kun je proberen dit probleem te reproduceren, Stijn ?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Stijn, heb je hem wel op de zomertijd ingesteld gezien je uur tijdsverschil? Dat doet het forum niet automagisch.

En nog even een algemene tip voor de Firefox gebruikers.

Kijk eens naar deze addon: Lazarus: Form Recovery. Die onthoudt de berichten die je in tekstvakken typt. Ook als je browser bijv. wordt afgesloten. Dus loopt het een keer vast, of rotzooid een cookie met je actieve sessie, dan kan je je hele verhaal weer terughalen.
 
Bovenaan