Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

petrolium

Wie kan mij vertellen hoe je het beste petrolium uit bekleding krijgt??

Had afgelopen weekend een kan achterin staan en die is gaan lekken en nu zit mijn hele koffermat onder. Hoef geen joint te roken om high te worden.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Daar vrees ik voor :r

Ik zou proberen met een neutraal detergent, klein sopje van Dreft voor de afwas bvb.
Maar niet te hard schrobben, want ik heb de indruk dat je dat toch ziet op de plekken in het interieur-mat waar er enigszins goed geschrobd geweest is.

Het is een diesel/olie variant, dus dat is mijn beste gok als neutraliserend product
Dreft niet té overvloedig gebruiken, want dan gaat het echt wel schuimen...

Een carpet cleaner voor de auto is denk ik al redelijk duur om meteen in te schakelen.
Maar ik zou zeggen Jacco en Sjors give you 2 cents...
 
A

Anonymous

Gast
Dit misschien

xaz685.jpg


Biologisch afbreekbare ontvetter en reiniger voor leer, vinyl, motoren, bekleding etc.
•Voor het veilig reinigen van leer, vinyl, rubber, vloermatten en stoelbekleding
•Ook voor gebruik onder de motorkap
•Reinigt whitewalls en verhoogde letters
•Verwijdert vuil, stof, bepaalde vlekken, remstof en wegdekvervuiling

Of een stoomreiniger gebruiken dat wil ook helpen.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Als het nog niet is ingedroogd dan zijn die korrels inderdaad wel nuttig.

Is dat al wel het geval dan zou ik er een extractor bijhalen om te voorkomen dat hetgeen je erop spuit ook intrekt. Je zult dan immers flink moeten gaan schrobben met een borstel o.i.d.
 
of een aansteker?????? _O- _O- Is de lucht wel zo weg en de rest ook ben ik bang voor.Nee geinje Jack ik zal het niet weten.
Misschien met een ontvetter??????
 
Bovenaan