Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Plaatsen Irmcher achterspoiler B2 caravan

Ik heb een gebruikte uit Duitsland op de kop getikt via Ebay. Foute kleur en een volledig muurvast "geroest" remlicht. Die was echt niet meer te redden (verkoper had dit netjes vermeld O-) ). Alles netjes geschuurd en gelakt in de goede kleur (rood in mijn geval) Het remlicht is dus "gesneuveld" en meegespoten. Staat eigenlijk best wel netjes. Ik had hem ook helemaal weg kunnen plamuren, maar daar had ik geen zin in. Over het resultaat ben ik heel tevreden. Nu het spannendste 8)7 . Grote gaten boren in een prima achterklep brrrrrrrr...
De Duitse meneer :d had netjes bovenbedoeld boekje meegeleverd. Van het monteren zal ik een fotoserie maken en aan jullie aanbieden (als je interesse hebt tenminste)
Nu nog even wachten op een dagje mooi weer.
 

yoyo

The UK brothers
Natuurlijk willen wij zien hoe jij gaten in je dak boort. ;)

(moet bij mij ook nog gebeuren, maar dan maar één gat en een klein gaatje)

Hou ons op de hoogte.
 
Wat bedoel je met een vastgeroest remlicht, is het dan geen originele irmscher van de b2 want daar zit geen remlicht in, wel op de b1, ik weet dat er nog iemand op dit forum een spoiler had gekocht dacht hij voor de b2 maar was voor een b1 want daar zat nog een remlicht in, in de b2 zit dat in de auto zelf
 
Bovenaan