Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

poleisten

Beste omega rijders,

Weet iemand van jullie hoe ik het beste de koplampen kan poleisten, ze zijn namelijk nogal mat.
Gr Arjan
 

Vega

Medewerker
Administrator
Even de zoekfunctie gebruiken is al meerdere keren voorbij gekomen.
 
Bedankt voor de reacties,
Ik heb nog ff gegoogled en heb iemand gevonden hier in de buurt, die doet het voor €12,50 per lamp. Dus ik denk dat ik dat maar doe
Gr arjan
 
Inderdaad Jan, mooie kleur dat rood van jou omega. d:)b
Ik heb ook jou koplamp polijsten bekeken, mooi hoor!
En het viel me op dat je andere velgen hebt op je avatar !
:w

Klopt Peter Janneman houd blijkbaar van groot, groter grootst.

Grote auto met grote velgen meen 20"

De velgen op zijn foto heb ik overgenomen ben er nog steeds zeer blij mee.

Gr.

Martijn
 
Beste mensen, ik ben ook bezig met koplampen polijsten. Ben begonnen met waterproof 800, 1000, 1200. Maar.... ik wilde verder met 1500, 2000, 2500 en evt. 3000. Is hier ner-gens te krijgen. 7(8)7
Het hoogste wat ik kan krijgen is 1200. Ze hebben het niet bij de schilder (willen het niet bestellen want gaat per 200 vel), meerder schilders geprobeerd, niet bij de automaterialenzaak (Rijsbergen).
:X Weet iemand een adresje in de buurt van Waddinxveen (tussen Gouda en Alphen a.d. Rijn) waar ze 't wel hebben?

Omdat ik nu 1 matte koplamp (1200 heb), heb ik hem maar even tijdelijk 'afgemaakt' met Commandant 4, zodat die Omega in ieder geval iets kan zien door z'n linkeroog... (8>

Ik ben benieuwd naar jullie adresjes!
 
Ik ben vorig jaar met dat Turtle setje bezig geweest maar dat is een drama eigenlijk, je hebt twee lamme handen maar je schiet er eigenlijk niks mee op.
Toch maar eens in de buurt rondkijken of iemand het wil doen tegen een kleine vergoeding.
 
Mannen, ik ga het effe zelf proberen en als ik niet tevreden ben over het eindresultaat, ga ik in Delft langs bij Jan. Inmiddels schuurpapier gevonden op carclean en op politoeren.com
 
Ik heb mijn Omega gekocht met matte koplampglazen en heb ze laten polijsten door Kooting Carstyle. Een jonge knul, pietje precies en alles officieel. Resultaat: Alsof het nieuwe koplampen zijn en dat voor € 35,- per koplamp.
 
Bovenaan