Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Poll: polyurethaanbussen voordraagarm. Graag reageren via PB.

Wie heeft er interesse in polyurethaanbussen voordraagarm.

  • Voorste bussen.

    Votes: 6 60,0%
  • Achterste bussen.

    Votes: 8 80,0%
  • Geen interesse.

    Votes: 2 20,0%

  • Total voters
    10
  • Poll closed .

Vega

Medewerker
Administrator
Dit zijn de achterste bussen voor de voordraagarm.
20160325_115046_zps9pw6asms.jpg


Ook zijn de voorste polyurethaanbussen voor de voordraagarm verkrijgbaar, net zoals de bussen van PowerFlex.

Geef een toelichting wat betreft je keuze als je de pol invult.

Aangezien dit nieuw is voor ons, ligt het risico geheel bij de bestuurder / eigenaar van de Omega.
Er wordt geen enkele garantie gegeven omtrent de werking, kwaliteit, levensduur en gebruik van deze bussen.
 
Laatst bewerkt:

Joep

Verbannen
Beide opties aangevinkt. Ik heb ze nu alleen aan de voorzijde en daar ben ik nog steeds tevreden over.

Ik ben benieuwd naar het effect met ook de achterste rubbers van polyurethaan.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Voor en achter aangevinkt.

Voor: interesse indien jullie er meer tevreden over zijn dan de Powerflex bussen.
 

dolf24v

Donateur 2024
Misschien een beetje hollandse vraag maar wat gaat e.e.a. kosten ? Of hangt dit af van productieaantallen omdat het geen standaard produkt is ?
 
Misschien een beetje hollandse vraag maar wat gaat e.e.a. kosten ? Of hangt dit af van productieaantallen omdat het geen standaard produkt is ?
Niet over nadenken, als je van zin bent nog enige tijd met een omega te rijden is dit zowiezo zen geld waard tov originele rubbers ook al moesten ze iets duurder zijn
 

Vega

Medewerker
Administrator
R

Ralph

Gast
Nou wat denk je? 4 toch of heb jij er maar 2 in de voor draagarmen zitten, de achterste heb ik al een ongeveer prijs voor opgegeven.
 
Ik denk dat de heer Fransels bedoeld voor volledig rondom de omega voorste en achterste draagarmen kortom elke rubber vervangen voor deze...
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Op de foto staan de achterste bussen van de draagarmen vóór.
Daarvan heb je er 1 per arm, dus 2 in totaal.

De grotere bussen zijn er als PU van Powerflex en blijkbaar binnenkort ook van deze serie. Ook daarvoor geldt: 1 per kant, 2 in totaal.
 
En dus als je de voorste draagarmen de voorste en achterste rubbers wil vervangen en bij de achterste draagarmen ook dan zit je dus op 8 van die dingen in het totaal
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Jij hebt vaker een Omega van onderen bekeken Yves, je zou beter moeten weten.

De draagarmen achter hebben hele andere bussen..
 
Bovenaan