Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.
Colinh zei:jwsmedinga zei:Kost klauwen met geld en over een paar jaar staat de auto toch op de sloop.
Mvg, Jan Wieger
Zooo lekker bezig
Jammer dat we niet allemaal hetzelfde zijn, dan ben je helemaal apart met een Omega
Niels zei:Wat ik me wel afvraag; ga je nu andere ogen aan de draagarmen lassen? Begrijp ik dat goed?
Joep zei:Heeft Peter vorig jaar een kat in de zak gekocht dan?
Ik wil jouw idee niet afkraken, integendeel, goede tip.tonboy zei:In het kader van "je hoeft het wiel niet twee keer uit te vinden" zou ik zeggen waag er eens een mailtje aan naar een paar van de Holden clubs in Australie.
Holden wordt daar veel gebruikt voor racing en geheid dat er leden zijn die ervaring hebben met verstevigde subframes en bussen.
Immers, in die racing Holdens op basis van de Omega liggen motoren die wakker worden op 8 cilinders
Even kijken of de Opel om de hoek dat kan doen voor me. Thanks!B-Buster zei:Rubber uitpersen, 20+ ton pers nodig.
kun je ze niet helemaal verrot boren/zagen of weet ik het wat? En dan in stukjes eruit halen?carenbar zei:Persen Joep
IJsblok zei:kun je ze niet helemaal verrot boren/zagen of weet ik het wat? En dan in stukjes eruit halen?carenbar zei:Persen Joep
Gr. Paul
Heb al een goede tip gekregen van een medeforummer die dit vaker doet, bankschroef is voldoende.IJsblok zei:kun je ze niet helemaal verrot boren/zagen of weet ik het wat? En dan in stukjes eruit halen?carenbar zei:Persen Joep
Gr. Paul
carenbar zei:je zal toch echt als je hem er uit wil slaan ,een hamer en een bijtel nodig hebben joep.En geloof me dit is niet de eerste keer dat ik het doe
en je zal ook nog wat nodig hebben ,want alleen aan een bankschroef heb je niks (krijg je hem er echt niet in)