Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Portal knop

Beste OOP'ers,

ik kon wéér niet met mijn vingertjes van de knoppen af blijven.
Maar deze keer mogen jullie ook Vega de schuld geven, want hij zeurde er al weken om _O-

Sinds gisteren zat deze modificatie er al in/bij, maar nog op de verkeerde plek :$
Een klein uurtje geleden heb ik dat even gefixed d:)b

Nu weten jullie misschien nog niet waar ik het over heb...
En het gaat ook helemaal nergens over.
Maar vind het wel leuk dat ik jullie al weer zo ver heb kunnen laten lezen 8)7

Welnu, kijk nog eens goed in de linker bovenhoek...




Zie je het ?




Ja; je ziet het goed. Een heuse link naar onze portal.
(en je moest eens weten hoeveel werk dat dat is -O- )


Jedenfalls: geniet weer van deze nieuwe functionaliteit *O*


:w Ruud
 
Nee, dat blijft zeker niet zo, Jack.
Ik ga daar ook nog het e.e.a. toevoegen en uitbreiden.
Dat wordt rustig aangepakt en opgebouwd. Een dag kent, helaas, maar 24 uur... en ik heb maar 2 handjes :P
Onze portal moet dé ingang worden voor Omega-rijders in Europa (hoezo overmoedig _O- )
 
blij vod dat er maar 24 uur in een dag zit anders claimt de baas hier ook meer vavan.Daarbij wil ik je zeker niet jagen maar was gewoon nieuwsgierig.




Gr jack
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Hehe, Ruud zit nog vol ideeën Jack. Het is steeds weer afwachten welk idee deze week weer tot eruptie komt. :P

De bedoeling is in ieder geval het zo compleet mogelijk aan te kleden met achtergrondinfo en dingen die dit portal onderscheidend kunnen maken. Hoe en wat precies, het meeste zit nog in de brainstorm fase dus daar is geduld voor nodig. :)
 
Dat snap ik allemaal. Maar mag toch wel vragen wat de ideeën zijn. En mag toch hopen dat er ideeën zat zijn. Zou zeggen schow us your magic.


Gr jack
 
Trek je niks aan van Jacco, Jack.
Die heeft, zo te lezen, weer een zakje 'bijdehandjes' gegeten _O-

Als antwoord op jouw vraag: We zijn een aantal artikelen in het leven aan het roepen, specifiek voor OOP-leden.
Uiteraard willen we nog wel geheim houden wat dat dan allemaal is (we willen wél origineel blijven), maar de eerste 'test-artikelen' zijn al gemaakt en onderweg naar Tiel :)

Stay tuned ;)
 
MetalRush zei:
Beste OOP'ers,

ik kon wéér niet met mijn vingertjes van de knoppen af blijven.
Maar deze keer mogen jullie ook Vega de schuld geven, want hij zeurde er al weken om _O-

bladibladibladibla van Ruud :)

Jedenfalls: geniet weer van deze nieuwe functionaliteit *O*


:w Ruud
Ik miste die knop inderdaad ook al maar ging ervan uit dat er vast nog wel iemand anders zou zijn die erover zou gaan beginnen (en inderdaad).
Maar...weer heel zinnige update d:)b . Je ziet de hoeveelheid werk er niet echt aan af (volgens mij valt het allemaal nog wel mee :) ).

Groet,

Walter
 
Bovenaan