Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Prijsopgave van de VOD

APK afkeur.... Zijn deze prijzen een beetje 'normaal'?

IMG-20150320-WA0012_zpsawsydqbs.jpeg
 
Dat ligt eraan, moet je een beetje voor jezelf uitmaken ik zou voor dat geld een andere kopen. Maar dat is ieder voor zich
 

Andrew

600.000
Tja, de prijzen per onderdeel zijn vrij normaal en inclusief de korting voor Opels > 10 jaar. Alles opgeteld wordt het een redelijk bedrag, maar ook weer niet absurd veel als je weer een jaar kunt rijden. Dus om daarvoor nou een andere Omega te kopen, dat vind ik persoonlijk onzin.

Voor die uitlaat kun je wel goedkoper terecht, recent heb ik zelf een imitatie-uitlaat compleet vanaf de katalysator voor € 140,- vervangen (2 × tussendemper + einddemper + alle montage onderdelen).

Ook wel curieus dat ze er Vectra-C ruitenwissers op wilen zeten :?

Andrew
 
Tuurlijk zijn deze prijzen normaal. Alleen krijg ik met zulke prijzen altijd gruwelijke zin om smerige handen te maken en het zelf voor een fractie van het geld op te lossen.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ziet er allemaal heel redelijk uit voor dealerprijzen. En tegelijkertijd genoeg mogelijkheden om lekker wat te besparen door het zelf te doen of, als je dit zelf niet ziet zitten, bijv. bij Ralph.

Die VOD (midden)dempers daar zou ik je geld niet aan verspillen. De kwaliteit die ze daar tegenwoordig monteren is niet veel beter dan van de exemplaren die je goedkoop op internet kan krijgen, en dan betaal je er tenminste ook niet voor.

Andrew zei:
Ook wel curieus dat ze er Vectra-C ruitenwissers op wilen zeten :?

Die afmetingen zijn (nagenoeg, afhankelijk van het merk) gelijk. Ik kan me voorstellen dat ze die daarom ook voor een Omega gebruiken (hoeveel Omega rijders zouden dat nog bij een VOD komen aanschaffen?). Dachten ze mij ook eens aan te smeren, maar ik wilde er een met zo'n mooie spoiler. :P

Heb nu aerotwins met het partnummer voor een Insignia.
 
R

Ralph

Gast
7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7
ben te goedkoop zie ik alweer, prijzen worden per 22-03 bijgesteld.
 
R

Ralph

Gast
1000 euro is wel veel, de helft is goed te doen. zelfs met de uitlaat erin verwerkt.
killer is het ABL 99 euro per uur waarvan er maar 1 staat berekend, dus denk ik dat de opgave eerder hoger uitvalt dan lager.
 
Volgens de VOD was het deze prijs, niet meer en niet minder.
Een kennis van mij maakt de auto volgens opgave van de VOD en laat hem daarna keuren op zijn werk (Opel Dealer).
Dit voor minder dan de helft!
 

tonboy

Verbannen
Zou echter niet bezuinigen op de spoorstangkogel en de achterveer, en gelijk beide onderdelen ook aan de andere zijden vervangen.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Lijken voor mij ook perfect normale VOD prijzen.

En je mag hem gerust VOD noemen met slechts 99€ werkloon voor dit alles!

Thx Jacco voor de tip insignia aerotwin :)
 
De auto word nu gemaakt volgens opgave van de VOD. Met als extra olie, oliefilter en nokkenassensor.
Voor de prijs van € 560 incl. APK. Ook hier is dan niet gekozen voor imitatie!
 
Bovenaan