Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

prive berichten.

Mag ik iedereen die mij prive berichten stuurt over techische aspecten en plaatsen van onderdelen en sensoren vragen dit eerst op het forum te zoeken, zou dit er niet opstaan dan aub een topic over aanmaken ipv mij hierover een pb te sturen. Als het openbaar op het forum wordt geplaatst hebben jullie collega omegarijders er ook wat aan.

Ik spreek hier niemand personlijk mee aan en bedoel het al helemaal niet verkeerd.
Gr jack
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Goed punt Jack, het idee van het forum is ook te fungeren als database, zodat informatie (door anderen) op een later moment terug te zoeken is. Zowel probleemstelling als mogelijke oplossing.
 
Sterker nog, Jack: ik moedig dit ook aan.
Er komen ook flink wat berichten mijn kant op. Dat is begrijpelijk.
Ik heb echter niet alle wijsheid in pacht en vind dat anderen mee moeten kunnen profiteren van andermans kennis.
Dát is ook precies wat de bedoeling is van onze portal.
Dat 'onze' slaat dus hier op... we leren van elkaar en mét elkaar.

Dus ook van mijn kant geldt: het is niet dat ik jullie niet persoonlijk verder wil helpen, maar ben van mening dat dit op ons forum thuis hoort.
En ajb... domme vragen bestaan niet, hè... het is pas dom om het niet te vragen :Y

:w Ruud
 
Bovenaan