Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Probleem B1 2.5V6 Opgelost !!

Re: Probleem B1 2.5V6

Vega zei:
Voor de auto
1 3 5 links en 2 4 6 rechts

Dit is nou zo verwarrend. Haynes boek.

a2c8zl.gif
 
Re: Probleem B1 2.5V6

De helft van het werk zit erop. De kleppendelsel is eraf. Dank zij de goede gebruiksaanwijzing van Jack. _/-\o_ Thx Jack.
De klus is niet te zwaar, een paar afwijkingen m.b.t. de aanwijzingen, maar daar was goed uit te komen.
Maar ja, dat is uit elkaar. Nu weer in elkaar zetten als het materiaal binnen is. Spannend.....
 
Re: Probleem B1 2.5V6

*O* Hoera, het is gelukt.
Dank zij de aanwijzing van Ralph en de uileg "How to" van Jack en de onderdelen van Berry is het allemaal gelukt. Loopt perfect. Jullie zijn kanjers _/-\o_
Ik heb dit via hier kunnen doen zonder ervaring . Gewoon met advies van hier en gezond verstand. Echt bijzonder.

Nog wel een vraag. Nu brand het dashbord lampje van de "motorelectronica" constant. Ik heb alles nog eens nagelopen maar zie geen losse connectors of iets dergelijks.
Dit zou zijn de "inspuitduur, ontsteking, stationaire vulling en uitloopuitschakeling" moeten zijn.
Waar en hoe moet ik zoeken? Zou het zo kunnen zijn, dat de computer na de ingreep opnieuw moet worden ingelezen?

Ik hoor graag.

Is er iemand in de buurt van Helmond die kan en wil uitlezen?
 
R

Ralph

Gast
Re: Probleem B1 2.5V6 Opgelost ?

Storingscodes heb je niet ?
laat hem eerst even lezen en resetten. Na vermelding van de codes kan ik je verder helpen.
 
Re: Probleem B1 2.5V6 Opgelost ?

Storingscodes heb ik niet, ik zoek iemand in de omgeving van Helmond.
Ik laat je weten wanneer ik ze heb. thx.
 

tonboy

Verbannen
Re: Probleem B1 2.5V6 Opgelost ?

bicalo zei:
Storingscodes heb ik niet, ik zoek iemand in de omgeving van Helmond.
Ik laat je weten wanneer ik ze heb. thx.
Niet te moeilijk doen, gweoon effe langs de dealer en een klein prijsje afspreken voor het uitlezen. Zou niet meer dan € 20 mogen kosten.
 
Probleem opgelost, ik hoef niet meer de O-licious uitgelezen en gereset te hebben.
Ik ontdekte, dat ik 2 vacuum slangetjes verkeerd had aan gesloten bij de montage.
Accu eraf en weer opgezet en het lampje is uit.

Jack, nogmaals bedankt voor het aanbod, maar het is gelukkig verholpen.

Iedereen bedankt voor het meedenken.
 

Joep

Verbannen
Ook al heb je een paar slangetjes verkeerd aangesloten, je hebt het toch maar mooi zelf geflikt.
Goed man! d:)b
 
Bovenaan