Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

probleem omega x20xev

Vega

Medewerker
Administrator
Inderdaad, het wordt één grote Omega familie.

Top dat je hulp krijgt :b :b :b :b :b
 
Ja Jack en Ruud

ik ben even in euforie , maar toch het is nog een heel werk .
Die andere omega staat nog aan de andere kant van het land... mijn omege die niet rijd in Landen krijgen enz....

maar ik zie de situatie al heel anders in ;-)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat zijn uitdagingen die wel te overwinnen zijn.

Ik vind het super om te lezen dat jullie elkaar zo kunnen en willen helpen. Ook mijn hoed neem ik daar voor, met een grote zwaai, af.
 
Nog even snel een update !!


Normaal gezien gaan Jonathan en ikzelf zaterdag de andere (afbraak) omega halen .

Daarna kan de grote harttransplantatie beginnen , hopen dat dit goed afloopt ;-)
maar gezien de kennis en ervaring van Jona , zie ik hier niet veel (grote) problemen opduiken .
Dan kan mijn Omi na straks bijna 2 maanden stilstand , terug zijn statige plaats innemen op de openbare weg !

Natuurlijk ineens maar alle filters en olieën vervangen en eens zijn hoe het zit met de distririem .... zou niet nog eens een derde keer kosten willen hebben !

Ik houd jullie op de hoogte


Groetjes Peter
 

Vega

Medewerker
Administrator
Goed nieuws Peter.
Wel foto's maken van de harttransplantatie en posten natuurlijk.
 

yoyo

The UK brothers
Goed nieuws, ik blijf het volgen, en zoals zo velen het zeggen met foto's kunnen we ons een beetje inleven op het gebeuren aldaar.

Heel veel succes. :Y
 

Vega

Medewerker
Administrator
[offtopic]Peter wordt het niet eens tijd voor een eigen Garage topic onder de privé collectie.

DIT GELD OOK VOOR AART

Jullie hebben als zoveel aan de Omega's gedaan dat het geen schande is om een eigen garage te vullen.[/offtopic]

:w
 

yoyo

The UK brothers
OKE oke rustig!

Ik had ook niet verwacht dat er zoveel zou gebeuren aan deze Omega! _/-\o_

Nou Open maar eens ergens een Garage dan.(wel een verwarmde dan he? ;) )
 
[offtopic]Voor beide is dat nu realiteit :Y

Jullie kunnen beginnen met vullen, heren...

Zoals Aart al PM'de: daar gaat de vrije tijd _O-

:w Ruud[/offtopic]
 
Bovenaan