Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

problemen v6

Als ik eerlijk moet zijn, verdiend het idd geen schoonheidsprijs.
In dit geval, zie je er weinig van en is het voornamelijk functioneel... dus ik ben benieuwd of ie nu echt dicht ís en blíjft :>
 
Wil hem wel nog eens los halen en dan fatsoendelijk bewerken en spuiten of coaten.
zover ik weet is ze nu dicht, de olie stroomt er niet uit zover ik het gezien heb.

Gr Jack
 
MetalRush zei:
Als ik eerlijk moet zijn, verdiend het idd geen schoonheidsprijs.
In dit geval, zie je er weinig van en is het voornamelijk functioneel... dus ik ben benieuwd of ie nu echt dicht ís en blíjft :>
Ik kan hier niet zo veel aan toevoegen. In het echt zal je - denk ik - wel meer van de deksels zien dan nu op de foto. Jack in dat geval dan zou ik inderdaad op een later tijdstip het ene deksel nog eens bijwerken en poedercoaten. Eerst maar eens zien of de olie nu wel in het blok blijft.

Groet,

Walter
 

yoyo

The UK brothers
Oke Jack,
Mooi is anders, maar het is nu even Pré dat hij dicht is en dat de olie blijft waar het wezen moet. :Y
In je blok dus! :Y
En als alle Olie erin blijft moet je toch maar eens een proefrit houden ...........naar de Bieschbos ofzo over een maandje misschien?? O-)


Maar iig eindelijk een degelijke kleppendeksel (als hij het houdt)
Ik ga voor je mee duimen! d:)b
 
nou vandaag was de dag dat de omega naar de garage om morgen gekeurd te worden.
Op de heenweg kon ik meteen het vermogen van de omega merken. Dit mede omdat een of andere golf rijder meende mijn achter bumper voor mijn voor bumper te duwen en vervolgens te willen inhalen. Leuk maar niet bij mij ;-).
Maar aangekomen bij de garage kwalmde de auto toch nog flink. Vrijdag toch nog eens kijken waar dit vanaf komt. Denk zelf dat de rubber van de deksel niet helemaal sluit.

Morgen weten we meer.

Gr jack
 
nope krijg de schijt van dat ding. Ga hem verkopen ben het nu zat. Wil een betrouwbare auto hebben. Dus voor die die intresse hebben.

Volgende auto wordt wel weer een omega.

Gr jack
 
Wie kan mij een beetje op weg helpen met het zoeken van een omega in duitsland???

Ben opzoek naar een B2 met een x3.0xe automaat Zoiets als deze.

<a class="postlink" href="http://link.marktplaats.nl/328549997" onclick="window.open(this.href);return false;">http://link.marktplaats.nl/328549997</a>
Gr Jack
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat zijn de beide sites die ik maandenlang in de gaten heb gehouden tot ik mijn huidige tegenkwam. :)

Op Autoscout24 staan, naar mijn idee, ook wat meer particuliere verkopers. Het aanbod verschilt dus beide sites in de gaten houden is wel slim.
 
de koplampen de binnen werken waren los gekomen. De hoogte regeling werkte niet aan een kant. En als klap op de vuurpijl was de accu ook nog overleden. Tevens is de automaat bak lek. Daar moet nog een andere voor komen.

Gr jack
 

yoyo

The UK brothers
Die koplamp dat wist je (was een x aantal weken toch al zo) hebben ze die gemaakt dan of heb je dat zelf gedaan?
Die bak die lekt........ga je toch niet helemaal uit elkaar halen toch?
En dan nog even terug komen op de kleppen deksels...zitten die goed nu en lekken ze niet meer?

Best wel nieuwsgierig naar alle ontwikkelingen daar in het zuiden.
Maar iig mooi dat ie weer gekeurd is. d:)b
 
je bent vrij om eens te komen buurten.
En idd de loslans was al langer maar kreeg deze niet afgesteld. Met zoals de hoogte verstelling. Deze meende ik verschillende leren aan de gang te hebben maar helaas een paar dagen later was het weer niet werken. Nu zit daar een kabel breuk in dat wordt een nieuw stekker halen en deze monteren.

Gr jack
 
Ha Jack,

Gefeliciteerd kerel. Dat was wel een zware bevalling. Blijf je er nu ook in rijden of toch nog op zoek naar een andere Omega?

Groet,

Walter
 
Bovenaan