Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

problemen v6

yoyo

The UK brothers
Oke Jack,
Als je en ander op het oog heb, ga je dan ook weer met die kleppendeksels aan de gang?
(waren die trouwens lekvrij nu?)

Enne......een gekeurde auto levert net iets meer op dan een ongekeurde (waar dan ook)
Jack als je het hebt moet je het doen, want je huidige is zoals je zelf zegt niet betrouwbaar meer.
Maar ik denk toch dat als je er weer een tijdje probleemloos in rond rijd het vertrouwen weer teug komt..

Succes.
 
Klepdeksels zijn lek vrij.
Als ik en andere koop ga ik niet over een nacht ijs,.
En wil er eentje die dealer onderhouden is geweest waar ik met vertrouwen op verder kan bouwen.

Zal nog wel een tijdje duren voordat er een andere kan komen,. Moeten eerst weer wat sparen voorlopig zal ik het met deze omega moeten doen.

Wie weet trouwens welke automaat bak er onder een omega hangt met een x3.0xe motor??? Is dat een AR25 of 25 AR??


Gr Jack
 
is zoals met alles aan deze omega meteen ook het duurste. Maar goed ga marktplaats en ebay goed in de gaten houden en hopen dat er een goeie langskomt liefst nog onder de wagen en waar de motor nog van loopt.

Gr jack
 
vandaag de omega eindelijk uit de schrosing kunnen halen (DAt de konigin net gisteren jarig moest zijn :S
En donderdag was ik net 3 minuten te laat op het postkantoor toen wilde ze me niet meer binnen laten.

Meteen gaan tanken in duitsland gaan tanken ;) en naar de was straat(nee ook hier geen kras straat eentje met vilt.
Was weer genieten
Gr Jack
 

yoyo

The UK brothers
Jack, dat was me wel een grote beurt hé (heeft iets van 8 maanden geduurd _O- _O- _O- )

En nu maar genieten van die gouden Omega!
 
gisteren een ritje gemaakt naar maastricht en terug. Ongeveer 30 km dubbel. Niet veel maar voor de eerste keer wel spannend. Moest onderweg wel nog olie bijvullen. En rookt nog een klein beetje. Maar dat lossen we ook nog wel op.

Gr jack
 

yoyo

The UK brothers
Spannend!!!!!En een kop koffie in maastricht? ik denk dat hij blij was dat hij weer zonder problemen terug was hahaha
Ja Jack ik begrijp je helemaal, de auto moet eerst je vertrouwen weer winnen voordat je weer relaxed achter het Rad van avontuur
(je stuur :Y ) gaat zitten.
 
caponetyuh zei:
en geen koffie komen drinken in meestrecht

tja had ik daaraan gedacht was ik zeker langs gekomen. Had helaas ook vrouw en kids bij me vooral de eerste was totaal op van de zenuwen. Die was blij dat we weer thuis was.

Ja aart erg is dat. Maar gelukkig ging vandaag goed naar en terug van het werk.

Gr jack
 

yoyo

The UK brothers
hahaha ik zie de hele familie al zitten in die Omega van jou, Allemaal met doodsangsten naar de meters staren ,en bij een verkeerslicht kijkend
naar de naad van de motorkap of er geen rook of stoom uit komt hahahaha. _O- _O- _O-
Lekker plezierritje zeg :N
(hoever is het naar je werk?)

Maar even serieus, die rook waar komt die vandaan? onder je kap? of uit de uitlaat?
 
onder de kap de pakkingen zijn toch niet 100% dicht. Maar ik weet waar het probleem zit. De hele familie valt wel mee. Gr alleen moeders de vrouw die bij ieder geluid bijna uit de auto spong.

Gr jack
 

yoyo

The UK brothers
Hey jack, je moet bij jou ook de woorden uit je broodmolen trekken zeg! ;)
Hoe zit het nu heb je die lekkage nu al weggewerkt?

Het zou zo mooi zijn als je Omega nu eens lekker rijdt en zoals het hoort..... zonder problemen. :Y
 
De omega lekt niet bij de deksels maar aan de versnellings bak.

Denk dat met de montage van de bak die in eerste instantie niet meer rond kreeg omdat de pomp van de obak niet in de meenemer zat van de koppelomvormer de pomp naar achter heb geduwd waardoor deze nu lekt.

en aan het onderhandelen over de prijs van een tweedehands bak. Maar van de andere kant voor €40 kan ik niet klagen. Moet ik alleen nog hier zien te krijgen.

Gr Jack
 
40,- voor een AR35 automatische transmissie ?! dat is werkelijk gene geld zeg !! doen !

Waar moet i vandaan komen ?
 
Die bak moet uit Mildam komen. vlak bij heereveen.

Ga maandag een koerier bellen wat de kosten zijn om het op te halen.
Of er moet iemand van hier bereid zijn voor de meeting de 22 de bak op te halen. :*)

GR Jack
 
Bovenaan