Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

R&R Cartechnics, Der Omega Dokter, Mededeling

R

Ralph

Gast
Mannen en vrouwen van het OOP,

Voor 2016 nemen en willen wij even wat meer afstand nemen van het forum. Dit is niets nieuws zoals al ontdekt is door oud medeforumers omdat er door mij weinig tot niet meer gereageerd word op bepaalde onderwerpen. Reden is dat op de eerste plaats de ontwikkelingen een beetje stil staan hier, en een ieder die problemen ondervind met de Omega al de weg naar ons weten te vinden. Een andere reden is dat wij ons ook willen gaan concentreren op het (een stuk) ander Europees geschut op de weg wat steeds meer aangeboden word voor reparatie en hier weer gezellige en nieuwe uitdagingen in gaan vinden op hun forum.

PS: De Omega blijft nog heel even/ fffies in ons bezit, zal af en toen nog wel eens hier en daar nog wel wat comments leveren maar daar in tegen zal De garage niet meer aangevuld worden met nieuwe topics.

met groet,
;w
 
Hee Ralph man, succes met je nieuwe uitdaging. Ik wel een beetje willen volgen hoe het met je gaat. Je bent toch een beetje een vriend geworden, een Amsterdammer, maar toch. :)

Gr Rob vK
 

Joep

Verbannen
warhamstr zei:
tonboy zei:
geweldig nieuws
Wat?
Ik denk dat Ton bedoeld dat hij het geweldig nieuws vind dat Ralph zijn expertise gaat uitbreiden met andere merken etc.

Meer merken enzo binnenhalen is zoiezo een goede zaak. Veel succes Ralph! d:)b
Ik weet je zeker te vinden als ik wat heb wat ik zelf echt niet kan. :P
 
Bovenaan