Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

radio type ncdc 2015

Vega

Medewerker
Administrator
@Tucker
Het is niet toegestaan om openlijk te vragen of iemand andere cd's dan origineel voor jouw heeft, wat een ander doet met zijn originele cd's moet hij/zij zelf weten.
Je mag er best een vraag over stellen, zolang je ze maar niet "te koop" vraagt of "te koop" aanbied.
Ook staan we beledigend of erg grof taalgebruik niet toe.
De reactie van @b-buster was meer grappig bedoelt (L, GL, CD, CDX), en niet zeker niet minachtend, je hebt en rijdt ook een Omega daar gaat het toch om.
Verder wil ik het hierbij laten omdat anders dit topic vervuilt raakt met items die er niet in thuis horen.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Erg bijzonder dat iemand die ons beschuldigd van het meten met 2 maten, vervolgens het recht om minder serieuze posts te maken blijkbaar aan zichzelf voorbehoud en een reactie van hetzelfde niveau ziet als iets dat wel serieus zou moeten zijn. Beter nog, dat zou een belediging zijn richting zijn persoon. 8)7

We zitten hier met het idee een leuk forum te onderhouden, niet om elkaar af te kraken. Het bediscussiëren van een modbreak is echter iets waar een aantal personen zich iets te graag mee bezig wilt houden zonder alle feiten of historie te kennen. Laat dat s.v.p. achterwege.
 
heb ik gewoon nog even een vraag richting moderator waarom of wat is er mis als iemand een vraag heeft of stelt over niet originele cd s ofwel voor muziek ofwel voor navi, en begrijp me niet verkeerd we zijn allen blij dat dit forum er is en iemand stelt wat regels hieromtrent op maar dit is me niet duidelijk maar zoals ik al zei just a question, verder las ik het antwoord van jacco al gelijk als zijnde een grapje en zeker niet minachtend
 
Bovenaan