Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

registratie

Hallo Omega forum, mijn vraag is de volgende; ik heb destijds een account bij jullie aangemaakt op mijn toenmalige Email adres. Echter is mijn toenmalige Email adres geblokkeerd omdat het door iemand anders in gebruik zou zijn. Nu heb ik een nieuw G mail account maar ik kan me hiermee niet bij jullie forum registreren, hoe kan dat. Ik kan met mijn oude account bij het forum inloggen maar als ik een vraag zou stellen en jullie geven mij antwoord, dan komt dit niet bij mij terecht. Kunnen jullie mijn oude email adres omzetten naar mijn nieuwe gmail adres? Mijn nieuwe Email adres is >deleted<. Of wat moet ik doen om met jullie in contact te komen? Ik zit met een dringende vraag die ik graag op jullie forum wil stellen en ik zou daar ook graag een antwoord op krijgen op mijn nieuwe Email adres zodat ik het ook kan lezen.
mvg Cor Sprangers/omegawolf60
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Beste Cor,

Ik heb je mailadres aangepast en het uit je post gehaald zodat je er geen spam op gaat krijgen. ;)

:w Jacco


Edit: lol @ Vega _O-
 
Bovenaan