Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Remmen upgrade.

Twee sets rubbers zijn onderweg. Ik heb ze met héél veel moeite kunnen vinden, maar voor een fractie van de Amerikaanse verzendkosten. :Y
Nu nog druk bezig met het schoonmaken van de klauwen, stuk makkelijker zonder de rubbers/zuigers erin......
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Ik ben uitermate tevreden van mijn EBC Greenstuff in de standaard (grote diesel) klauwen. Voor dagelijks gebruik geen gepiep maar wel direct remkracht en als ze wat warmer worden bijten ze nog net dat ietsje harder.
Je kan ze uiteraard niet vergelijken met een GTO mod omdat je gewoon minder oppervlak en zuigers hebt, maar Greenstuff is ook mijn advies!
 
Ik ga ook Greenstuffs bestellen, van een Corvette C5.

Vandaag twee weken eerder dan gepland binnengekomen:

Rotinger Graphite Sportline





Even gepast met de nieuwe klauwen (halverwege reiniging):



 
Vandaag de nieuwe remklauw rubbers binnengekregen uit de States! Wel rechtstreeks bij Rockauto maar voor ongeveer een zevende van de totaalprijs omdat ik ze via Engeland heb laten komen. Ja snap het ook niet maar heeft veel geld gescheeld!






Ben op dit moment nog bezig om de klauwen een kleurtje te geven. Dan nog Greenstuffs bestellen. In de tussentijd is er helaas een wiellager aan het overlijden en moet die eerst vervangen worden. Of ik laat alles tegelijk doen bij de monteur........
 
Bovenaan