Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Remschijven vóór B1/B2

En na lang wachten is eindelijk het laatste pakketje uit de US gearriveerd. Zodra we tijd hebben, gaan de oude remmen eraf en alle nieuwe spullen erop... :)

21kb7df.jpg
 

tonboy

Verbannen
GT/E 1000 zei:
En na lang wachten is eindelijk het laatste pakketje uit de US gearriveerd. Zodra we tijd hebben, gaan de oude remmen eraf en alle nieuwe spullen erop... :)
wa is da?

Ok, zie het al. Maar is dat geen setje voor Pontiac GTO 2005/2006 en mheb jij niet de remmen van een 2004 ??
 
Heb nog geen tijd gehad om eea te checken, maar deze set heb ik vlg info hier op t forum nodig icm de C5 remblokken. Op t eerste oog klopt het, dus ik maak me nog niet ongerust... :)
 
B-Buster zei:
Dat is inderdaad het juiste partnummer.

Gelukkig maar! Heb lang gezocht om ze in NL ergens te krijgen, maar zonder succes. Dus uiteindelijk maar uit de US over laten komen. Shipping was wel 3x de waarde van het setje helaas... :O
 

tonboy

Verbannen
Us car center uit den haag besteld wekelijks veel onderdelen voor dat soort auto's , die had je zeker kunnen helpen
 

tonboy

Verbannen
IJsblok zei:
Hier staat alles beschreven Ton.
viewtopic.php?f=24&t=37

Gr. Paul
Merci
Ik baseerde mijn uitspraak op het artikelnummer, op de site van dorman wordt alleen gesproken over modellen Pontiac GTO 2005 en verder, en niet de 2004.
Het door jou aangegeven draadje geeft een hoop duidelijkheid. Ben ook al bezig geweest met het bestuderen van deze modificatie, niet zozeer vanwege mijn huidige auto maar eerder vanwege het volgende project, de omega met een Holden V8 blok. Het makkelijkste is deze aan te schaffen compleet met voortrein, maar die heb ik nog niet te pakken. Dus kijk ik voor een alternatief qua remmen. Nogmaals, bedankt.
 
als je dei blokken wilt die kan je overal wel krijgen ik heb ze in roden besteld gaat een dag overheen was 75 a 80 euro kwijt inc btw en al

de lotus schijven hebben een hoed hoogte van 20mm idd aan andere ofsett ik heb nog wel een set liggen nieuw
 
Bovenaan