Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

reserver sleutel doet geen centrale vergrendeling

hallo leden,

ik heb een vraag ik heb een omega B uit 1999, die heeft centrale vergrendeling om mijn reserve sleutel zit deze functie ook hij heeft altijd gewerkt dit omdat mijn vrouw deze heeft.

maar tot mijn stomme verbazing scheet die er vandaag mee uit dus ik dacht batterij kwestie,
nou dus niet zat nog genoeg prik op print door gemeten als ik de knop indruk en daar meet dan heb ik stroom maar de deuren gaan niet open wat zou dit kunnen zijn?

mocht je een idee hebben zou ik zeggen BRAND maar los. :Y

groeten,

jan
 
Het lampje knippert gewoon hoe die het hoort te doen dus het zelfde als de werkende sleutel.

Trouwens met de sleutel kan wel gewoon gestart worden :)
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
zelf in de auto gaan zitten contact aan deuren dicht

druk op de knop dicht en open

wat gebeurd er dan?

Grt. Hans
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Wellicht iets duidelijker: contact met de betreffende sleutel inschakelen en de open en dicht knop een tijdje ingedrukt houden. Dat synchroniseert de afstandsbediening met de auto.
 
Wellicht iets duidelijker: contact met de betreffende sleutel inschakelen en de open en dicht knop een tijdje ingedrukt houden. Dat synchroniseert de afstandsbediening met de auto.

En hoelang zou dat moeten duren?

Aangezien ik dat daarnet ook al 5 min heb gezeten met die 2 knoppe ingedrukt en contactaan.
Maar dat liep tot niks uit.

8)
 
Ik zal het morgen nog eens proberen dan kom ik er op terug buster d:)b

Net nog effe geprobeerd maar helaas nul op het resultaat briefje als ik de dicht knop ingedrukt hou dan blijft het lampje knipperen.
Maar als ik de open knop in druk een tijdje dan knippert doe 1 keer en meer niet 8)7
 
Bovenaan