Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Review: Van der Valk bandenservice BV

B-Buster

Medewerker
Administrator
Hierbij een review van het bedrijf waar ik (dankzij mijn regelmatige velg wissels regelmatig _O- ) heen ga voor (het wisselen van) banden en uitlijnen.

Van der Valk bandenservice BV in Berlicum (NB)
Website: <a class="postlink" href="http://www.vdvalkbanden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.vdvalkbanden.nl</a>

Een absolute aanrader. Ik ga er zelf inmiddels een jaar of 4 heen, mijn ouders zijn er al langer klant.

Toen de eerste en meteen heftige sneeuwdag vorig jaar de kop op stak had ik toevalligerwijs net diezelfde ochtend, toen alles er nog zonnig uitzag, nieuwe winterbanden + losse velgen bij ze afgegeven met het verzoek die te maken tot 1 winterset. Op dat moment niet wetende dat ik tegen het einde van die dag aan het stunten moest om op de voor dat weer veel te brede zomerbanden thuis te komen, omdat het weer toen was omgeslagen en er een dik pak sneeuw was neergedaald. Uiteraard hadden ze die dag alleen maar telefoontjes gehad met bestellingen, dus aan mijn setje waren ze niet toegekomen. Met de belofte dat ik gebeld zou worden als ze klaar zouden liggen, ging ik iets voor hun sluitingstijd naar huis. Om 21u diezelfde avond ging de telefoon.. mijn winterset lag klaar. Of ik die wellicht nog even wilde komen ophalen. Daar aangekomen werden ze er zelfs nog onder gezet. Waar kom je zulke service nog tegen? _/-\o_

Ook als het probleem dat uitlijnen heet weer getackeld moet worden ga ik bij ze langs. Dat blijft een gedoe met die Omega's, dus het komt weleens voor dat de eerste poging nog niet helemaal het gewenste resultaat heeft. Dan gaat hij zonder morren weer de brug op, tot het goed is. Hiervoor gebruiken ze een computergestuurde 3D uitlijn methode.

Daarnaast kunnen ze ook reparaties verrichten. Zo hebben ze onlangs mijn stuurkogel vervangen, nadat ze hadden geconstateerd dat deze speling vertoonde. Dat kwam mij goed uit, want dat scheelt weer heen en weer rijden om daarna te laten uitlijnen.

En tot slot, ook heel prettig, denken ze mee met de werktijden van hun klanten. Zo was het enkele weken geleden geen probleem om 's morgens vroeg even binnen te rijden toen ik 2 wielen van Ruud (Metalrush) onder mijn auto had en welke wat aandacht nodig hadden. Daarbij bleek er behoorlijk wat lood nodig te zijn. Zonder te vragen ging dat wiel van balanceerapparaat naar het volgende station om de band een halve slag om de velg te draaien, waarop er weer een beschaafde hoeveelheid balanceerlood geplakt kon worden. d:)b

Al met al een erg prettig bedrijf, dat tevens nette prijzen vraagt voor de diensten die ze leveren.

IMG_0235modded.jpg


Vega zou zich ook thuis voelen op de brug:
IMG_0236m.jpg
 
Aankomende maandag ga ik Roland even een aantal uren het leven zuur maken _O-
Hij krijgt daar een vorstelijke beloning voor, dus jullie hoeven geen steunfonds op te richten :P
Maar Jacco heeft het mooi omschreven. Hier kennen ze tenminste nog service, iets waar ze bij Euromaster Dordrecht of Euromaster Hoogeveen blijkbaar niet kennen :N
 
Ben een keertje met Jacco en Ruud daar geweest, mijn indruk is super ! aardige mensen, kennis van zaken en mooie up-to-date apparatuur, super ! d:)b
 
Bovenaan