Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

RubbleRub

heeft iemand hier al ervaring mee

De RubbleRub-set bestaat uit:

1. flacon 100ml ontvetter (RubbleRub Degreaser),
2. spuitbus 75ml autolak (RubbleRub Color Spray) en
3. flacon 100ml uitwrijfmiddel (RubbleRub Formula).







Tips voor gebruik
Was uw auto, motor of boot voor én na het gebruik van RubbleRub goed met warm kraanwater of hogedrukspuit.

Wilt u uw auto ook meteen poetsen- of polijsten? Dat kan het beste na de behandeling met RubbleRub. Na het poetsen/polijsten nogmaals goed afspoelen.




Gebruiksaanwijzing
In 4 stappen verhult u binnen 20 minuten steenslag en andere kleine beschadigingen aan de lak van uw motor, auto en boot. Zonder geklieder en zonder schuurpapier.



Stap 1. Was uw auto, motor of boot met een siliconenvrij schoonmaakmiddel (bijv. warm water) en ontvet daarna de te behandelen delen met de bijgeleverde flacon RubbleRub Degreaser
Gebruik voor het ontvetten een schone zachte doek.



Stap 2. Schud de spuitbus RubbleRub Color Spray goed voor gebruik en spuit de kleine beschadigingen in
Herhaal deze stap een tot twee keer totdat de gewenste vulhoogte is bereikt. Maak u geen zorgen over de lak van uw auto: RubbleRub laat zich naderhand gemakkelijk verwijderen.



Stap 3. Laat RubbleRub 7 tot 15 minuten drogen
Geen fohn gebruiken.



Stap 4. Een ruime hoeveelheid RubbleRub Formula aanbrengen op een zachte pluisvrije doek en daarmee met rustige ronddraaiende bewegingen over de gespoten delen wrijven
U ziet de RubbleRub-spray loskomen, terwijl deze in de steenslaggaatjes blijft zitten.



Na gebruik nogmaals met een siliconenvrij schoonmaakmiddel (bijv. warm water) afwassen.

Droogt glimmend op en laat geen strepen achter.

Toch wat plekjes vergeten? Geen probleem.
In de spuitbus bevindt zich 75ml waaraan u meer dan voldoende heeft voor een tweede en derde behandeling.

RubbleRub is polijst, wax- en wasstraatbestendig.



RubbleRub is een produkt van:

Kristal Coatings B.V.
Platinawerf 22B


Zelf doen
RubbleRub is verkrijgbaar via de volgende verkooppunten. In 12 basiskleuren of speciaal op uw kleurnummer.

Beste weer om zelf te RubbleRubben:
15 tot 25 graden en droog.
meer weer

Laten doen
Uw auto laten behandelen door een professional? Dat kan het hele jaar door.

Bekijk de RubbleRub Starpoints, waar u de kleine beschadigingen op uw auto vakkundig onderhanden kunt laten nemen met Kristal RubbleRub. Starpoints zijn o.a. professionele autoschadeherstelbedrijven waar u ook terecht kunt voor een compleet nieuwe laklaag.

Tip een vriend/kennis
Over ons
RubbleRub wordt verkocht door Kristal Coatings.





Dealers
RubbleRub is verkrijgbaar via de volgende verkooppunten. In 12 basiskleuren of speciaal op uw kleurnummer.

Starpoints
Uw auto laten behandelen door een professional? Dat kan! Er komen steeds meer RubbleRub Starpoints, waar u uw auto vakkundig onderhanden kunt laten nemen met Kristal RubbleRub.
Copyright © 2009 RubbleRub.com | Home | Gebruiksaanwijzing | Over ons | Verkooppunten | Contact | Dealers | Starpoints | FAQ
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Denk het niet, aangezien Rob vraagt of er ervaringen mee zijn.

Ik ken het niet, maar vind het een raar product. Is het lak waar je de steenslag mee vult? Alleen een filler zoals in sommige detail producten zit is het niet, aangezien zoiets niet was- of polijst bestendig is. dat wordt hier wel bij geclaimd. Op hun site zie ik ook niet terug of het een definitief resultaat is, of tijdelijk.

Google levert niet veel op, in ieder geval geen concrete praktijkervaringen.
 
MetalRush zei:
Heb je zelf hier ervaring mee, Rob ?

Dan ben ik wel benieuwd naar jouw mening/persoonlijke ervaring(en).

ik wil het gaan gebruiken als het wat beter weer word,maar als het de zelfde troep is als color wax wat er na 3 spetters water weer af is dan begin ik er niet aan, dan laat ik tzt mijn motorkap wel gewoon overspuiten.
 
Ik heb/had er nog niet eerder van gehoord.
Nu zegt dit niet alles... maar, zoals Jacco ook al aangeeft, zijn er weinig tot geen recensies te vinden omtrent dit product.
Dat kan omdat het heel erg nieuw is, of dat er maar weinig mensen zijn die het gebruiken.

Wat is jouw insteek ?
Wil je beschadigingen op jouw motorkap op deze manier behandelen ?
 
MetalRush zei:
Ik heb/had er nog niet eerder van gehoord.
Nu zegt dit niet alles... maar, zoals Jacco ook al aangeeft, zijn er weinig tot geen recensies te vinden omtrent dit product.
Dat kan omdat het heel erg nieuw is, of dat er maar weinig mensen zijn die het gebruiken.

Wat is jouw insteek ?
Wil je beschadigingen op jouw motorkap op deze manier behandelen ?


ja ruud dat is mijn bedoeling.
maar eerst de remmerij,daarna de radio en dan is de motorkap aan de beurt.
 
Kom, voordat je de RubbleRub wilt aanschaffen, eerst langs op een meeting.
Één van onze poetsfreaks kunnen jou vast wel vertellen of er iets middels een DAP-sessie te verbeteren valt.
Verbeteren... niet repareren... waar lak weg is, kun je het niet terug toveren :N

Kijk hier maar eens wat Niels voor elkaar heeft gekregen met zijn achterbumper...
Daar sloeg ik steil van achterover :Y
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Het nadeel bij steenslag is vaak dat het door de blanke laklaag heen is door de impact van de steentjes. Dan is er met Dappen geen eer te behalen aan de echte kraters: dat moet eerst met lak opgevuld worden. Lichte pitjes zijn er vaak wel uit te halen.

Is de plek breder dan een flinke kras, dan gaat resultaat door polijsten al moeilijk worden. Ik heb er genoeg ervaring mee op de motorkap van m'n B1, helaas.
 
Als je echte steenslag op bijvoorbeeld de motorkap wilt behandelen dan zit je - als het een beetje mooi moet worden - naar mijn idee eigenlijk altijd vast aan het opnieuw spuiten (nadat de motorkap helemaal is blank gemaakt). Veel andere methoden zijn niet duurzaam (hoewel de leverancier ons anders wil doen geloven) of leveren niet het gewenste resultaat. Met wetsanden kom je een aardig eind maar als er sprake is van flinke steenslag verdeeld over een wat groter oppervlak dan is het uiteindelijke resultaat ook niet om over naar huis te schrijven en jammer van de enorme hoeveelheid tijd die je erin hebt gestoken. Uiteindelijk laat je dan toch dat deel spuiten.

Het wetsanden heeft ook als plezierige :N bijkomstigheid dan je het risico loopt daarbij door de laklaag heen te gaan (zoals ikzelf vorig jaar mocht meemaken). Het voordeel is dan wel weer dat je niet meer hoeft te twijfelen over het al of niet spuiten :D .

Als ik je een raad mag geven; doe eerst die remmerij en andere zaken. Ondertussen is het voorjaar en (vast) een nieuwe OOP-meeting aanstaande. Als je dan langskomt kunnen we kijken of er met de dap nog iets aan is te doen. Zo niet, spaar dan nog even door en laat de betreffende delen gewoon spuiten.

Groet,

Walter
 
Bovenaan