Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

safe modus cd wisselaar

Hallo, forum leden, ik heb de volgende vraag, ik bezit een B1 MV6 uit 1999 met Bose systeem en heb laatst een Raid Silberpfeil 340 stuur gemonteerd. Nadat ik het stuur had ingebouwd en de stroomvoorziening weer had ingebouwd deed mijn radio het niet meer, dus opnieuw code ingevoerd en hoppa.... muziek, maar de cd wisselaar die deed het niet meer. Bij eerdere stroomonderbrekingen hoefde ik alleen maar de code van de radio in te voeren en het hele spul deed het weer maar nu dus niet. Ik moet er bij vertellen dat mijn auto is uitgerust met de Philips/Bose radio casette speler en de Blaupunkt/Bose 6 cd wisselaar waarvan ik de types zo een twee drie niet weet. Het standaard lederen Opel stuurwiel had stuurbediening voor de radio en cd wisselaar en het nu gemonteerde Raid Silberpfeil stuurwiel heeft dit uiteraard niet.Ik heb er jammer genoeg geen boekjes bij(wel van een ander type radio met cd speler) en kan dus niet kijken hoe ik mijn cd wisselaar van de safe modus moet halen. Wie kan mij dit vertellen? Heeft iemand toevallig de juiste boekjes en die van de hand wil doen? Mijn volgende vraag is, ik heb een soundprocessor voor de Bose(zoals in de Cadillac Catera) op de kop weten te tikken via Ebay en nu is mijn vraag of deze er zo ingebouwd kan worden, is dit veel werk, moet die bij Opel worden ingelezen, kortom wat komt hier allemaal bij kijken? Hopelijk kan iemand van jullie mij helpen,
mvg Cor
 
weet niemand hoe ik de code voor mijn wisselaar in moet voeren? de radio doet het en de casettespeler ook maa als ik naar de cd wisselaar ga geeft de radio SAFE aan, en ik weet niet hoe ik de code hiervoor in moet voeren.
 

Vega

Medewerker
Administrator
CD knop vasthouden en de radio aanzetten, daarna kan je de CD code invoeren.
 
Bovenaan