Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Schaalmodel omega b2....????

Beste Omega fans.
Ik plaats dit bericht ten behoeve van mijn schoonvader.
Die rijdt al heeel erg lang omega's en na een uitstapje naar een ford focus :'( heeft ie afgelopen weekend weer een B2 truggekocht 1 uit 2003 met 57xxx op de teller 2.2 etc. ;)
Nu ben ik voor zijn verjaardag opzoek naar een schaalmodel.
Maar een B2 kom ik nergens tegen zelfs op ebay.de niet.
Alleen de B1 met de bolle achterlichten niet de hoekige
Dus..... weet iemand waar ik deze kan vinden????

Als iemand iets weet mag dat ook in een mailtje naar:
dohme_pat@hotmail.com
 
bij mijn weten zijn enkel de B1's in schaalmodel gemaakt! B2 ben ik zelf toch ook nog niet tegen gekomen!

groetjes
 

Joep

Verbannen
Enkel het DTM model van V8-star is er als B2 schaalmodel in 1.43. Echter lijkt deze helaas amper op een normale B2.
 
Ok bedankt!
Dat scheelt weer een hoop zoekwerk en zal hij het toch met een B1 moeten doen. :*)
En ik zal hem vertellen van dit forum, hij zal hier niet rondhangen dat doe ik dan wel voor hem .
 

richard66

500.000+
Beste

Op marktplaats zoeken en dan zit er een tussen die heet MODELAUTOS. de verder naam weet ik even niet zal aan mijn zoon vragen ,Die heeft heel veel schaal modellen .

Mijn zoon heeft daar ook een model gevonden die ook nergens te vinden was en hij had hem .

Gr Richard.
 
richard66 zei:
Beste
Mijn zoon heeft daar ook een model gevonden die ook nergens te vinden was en hij had hem .
Gr Richard.

Ik ben ook al een paar jaar op zoek naar een B2, nooit gevonden. B1 wel. Kan jouw zoon niet een linkje geven waar je een B2 kan vinden dan?
 

tonboy

Verbannen
ze bestaan wel getuige deze foto
1239jwz.jpg

2s1w2zk.jpg

http://www.rialtomodels.nl/nl_gallery_gm.htm
 

tonboy

Verbannen
richard66 zei:
Hoi Ton ik heb nog nooit een politie in Nederland in een omega zien rijden
Volgens de website zijn ze gemaakt voor Politie Haaglanden in het jaar 2000<br /><br />-- 19 jan 2015 22:49 --<br /><br />
richard66 zei:
Dat is mooi Ton kan ik ze daar ook bestellen ik heb ook alleen nog maar B1 modellen d:)b
Moet ik nou alles opzoeken voor je, Richard ? ;)
http://www.rialtomodels.nl/Rialto_cust.htm
Slechts 112 euro per stuk, in 2008 dan
 

Joep

Verbannen
Die Ton krijgt ook alles gevonden. ;)
Het lijken wel zelfbouw modellen. Wat zou de schaal zijn?
 

tonboy

Verbannen
Joep zei:
Die Ton krijgt ook alles gevonden. ;)
Het lijken wel zelfbouw modellen. Wat zou de schaal zijn?
staat in de prijslijst 1:43 .... volgens mij gebruiken ze als basis een schuco model, en die wordt dan verbouwt
 
Holy shit, das een duur grapje voor zo'n klein autootje. Daar heb je bijna een echte voor. Maar als ze echt zo moeilijk te vinden zijn, wel een collecters item :9. Wil er ook ooit nog een van de b1, gewoon voor de heb :P
 

tonboy

Verbannen
Jevv zei:
Holy shit, das een duur grapje voor zo'n klein autootje. Daar heb je bijna een echte voor. Maar als ze echt zo moeilijk te vinden zijn, wel een collecters item :9. Wil er ook ooit nog een van de b1, gewoon voor de heb :P
inderdaad, duurder dan wat Berry voor een echte betaald 8)7
 

richard66

500.000+
Jevv zei:
Holy shit, das een duur grapje voor zo'n klein autootje. Daar heb je bijna een echte voor. Maar als ze echt zo moeilijk te vinden zijn, wel een collecters item :9. Wil er ook ooit nog een van de b1, gewoon voor de heb :P

Jevv op marktplaats staan nog een aantal B1 modellen voor 12.00 euro maar geen B2 _O-

gr Richard.<br /><br />-- 20 jan 2015 13:45 --<br /><br />
opcxtreme zei:
Berry zei:


Kan jij ze niet verkleinen Berry :)


Dat kan Berry wel hij maakt ook Cabrio,s je vraagt en je krijgt het _O- _O- _O-

gr Richard. ;)
 
Bovenaan