Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

schade aan 3.2 station

Berry

OOP Huisleverancier
Deze dappere omi is afgelopen weekend aan zijn einde gekomen na een spetterende Banger race in Emmen
Foto's bekijken op eigen risico(8>





 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Het zijn best wel educatieve beelden eigenlijk...

IMG-20160718-WA0009_zpss90fsr2d.jpg


Dit leert mij dat ik niet meer zo gerust ga rondrijden met ons Hanne op de achterbank... :S
 
Stijn, dit geeft denk ik een heel vertekend beeld. Het bestuurdersgedeelte in deze auto's is gigantisch verzwaard en versterkt. En ws is het nodige structurele uit de overgebleven carrosserie gesloopt (gewicht). Van de oorspronkelijke kooi en kreukelzone was voor de crash al weinig meer intact waarschijnlijk. Dan krijg je met de juiste hoeveelheid (Friese) lompheid dit soort effecten.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Inderdaad.

Daarbij ga je vast niet met je gezinnetje in de auto meedoen aan een cross wedstrijd. :D
 

Berry

OOP Huisleverancier
Kleine uitleg dan ....er mag niets van de constructie weg gehaald worden ....en "rotte" auto's worden worden afgekeurd ( veiligheid voor jezelf en mede rijders.)
Er zit geen kooi in ,dat mag niet,enkel een h balk achter de stoel,een stalen plaat van 2 cm dik op de bestuurder deur en een voeten bak.
Zo ziet de omi er uit na een half uurtje rijden ,denk dat de volvo er met een gangetje van 90km achter er opvloog
 
Bovenaan