Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

schade Door een kl*te duif!

Juist thuis gekomen van mijn werk en wou mijn station in de garage zetten. Ik doe deze open en zie een hoop veren Door de garage liggen. Bij nadere inspectie zie ik ook glas Door de garage liggen. En over mijn groene sedan. Wat blijkt dat er een duif Door de raam van de garage is gevlogen en de glasscherven en haar veren Door de hele garage heeft verspreid. :(
2vcdnjc.jpg
izx54n.jpg
2mh9352.jpg
2hd0hdv.jpg
snjgo4.jpg
nn5fk3.jpg
osv7k5.jpg
nv1h7o.jpg
 
Is moeilijk zeggen. Moet alles laten liggen tot de verzekering is langs geweest. Hoop maar dat er geen krassen op mijn lak zitten van het glas. De rest kan gewoon gepoetst worden en de raam zal gemaakt moeten.
 
Duif heeft het niet overleefd mag ik hopen? Anders moet ik thuis nog maatregelen treffen... _O-

Wel balen om dat aan te treffen!
 

ommie b2

Heer van Stand
Wat een domme duif zeg..... en dan nog gewoon blijven zitten ook....

T is schrikken en jammer, maar ongelukjes kunnen gebeuren. T wordt wel weer opgelost toch?

Toedels Yvonne
 
Ja hoop ik wel. De verzekering ging mij vandaag contacteren om een afspraak te maken. Zullen wel zien.
 
Dat is apart, ik hoop dat er geen krassen zitten op de mooie groene. Hee Yves das toch Hollands, zulke propere ruiten dat je ze niet ziet??http://www.opelomegaportal.nl/posting.php?mode=reply&f=7&t=7381#

Gr Rob vK
 
duiven zijn idd domme beesten toen ik mijn bloemenkwekerij nog had kwamen ze vaak door de geopende luchting naar binnen en vervolgens wisten ze niet meer hoe eruit te komen :h met vaak het gevolg dat ze zich doodvlogen tegen de ruiten ;w maar ook vaak dat ze erdoorheen vlogen met de hele kop onder het bloed maar ze hebben een hele harde schedel :Y
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
lowflyer zei:
Deze heeft het overleefd (zie eerste foto boven het raam )
Shotgun erbij halen...

Bij mijn broer heeft een verzekeringsexpert eens beweerd dat glas geen krassen maakt.
Ben benieuwd hoe die van jou denkt.

Succes.

Nu gelijk het dubbel glas erin?
 
Bovenaan