Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

schade

En dan wil je wegrijden en denk je wat brand me koplamp raar. En dan zie je tot je schrik een briefje onder de ruitenwisser. Je stapt uit en checkt de voorkant :koplamp scheef ,mistlamp los, bumper gescheurd ,trim v d koplamp los .Gvd geen naam op het briefje wel een nummer. Gelijk bellen , er word opgenomen , en gaat er achter je een voordeur open ......SORRY BUURMAN IK HEB JE HOBBY GERAAKT VANNACHT .formulieren invullen en dan komt het vast wel weer goed. Ohja mijn ford focus heeft maar een schrammetje opgelopen haha stevig hoor ........ 7(8)7 8)7
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Zwaar K zoiets inderdaad. Gelukkig wel een eerlijke dader, maar toch weer het gezeur eromheen.

Hopelijk weer snel alles in orde!
 
heb je nog geluk, ik heb de mijne ooit gelijkaardig getroffen op een parking maar dan zonder papiertje! en bij mij hadden ze de a-stijl voordeur en spatbord kapot gereden! is toen een nieuwe stijl ingezet nieuwe deur en spatbord (op eigen kosten) niet leuk!!!
 
Bovenaan