Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Sleutel kwestie

Hey

Ik heb bij de aanschaf maar 1 sleutel garage had geen 2e. Is dit makkelijk en goedkoop op te lossen.

Zou zelf wel klapsleutels willen. Maar heb altijd gehoord dat sleutels nieuw bij de dealer besteld moeten worden????

Wie bied er een alternatief
 
Heb je niet sleutel, moet via vod besteld worden en ook ingelezen worden hou rek met ongeveer 35 euro voor de zender en 35 euro voor de sleutel boom met chip
Voor een klapmsleutel moet je kreatief zijn klap sleutel kan je namelijk niet bij de vod bestellen,
Maar op eBay daarna sleutel boom laten maken bij de sleutelboer en pas maken met een dremel in de klapsleutel
Anders gaat het niet .

Bij de sleutel op eBay worden 2 sleutel bomen geleverd en allebij zijn ze niet geschikt. Zie topic klapsleutel
 

Andrew

600.000
carenbar zei:
moet via vod besteld worden en ook ingelezen worden hou rekening met ongeveer 35 euro voor de zender en 35 euro voor de sleutel boom met chip

En dan vergeet je het programmeren nog, doen ze ook niet gratis. De zender kun je ook van een sloper nemen (Steve UK heeft ze regelmatig te koop) en laten herprogrammeren, maar mijn recente ervaring is, dat je dan eigenlijk nauwelijks goedkoper uit bent. En aangezien de zenders op de duur nog wel eens gaan haperen, kun je beter een nieuwe hebben.

Andrew
 

Vega

Medewerker
Administrator
Andrew zei:
De zender kun je ook van een sloper nemen (Steve UK heeft ze regelmatig te koop) en laten herprogrammeren

Let er wel op dat er verschil zit in de handzenders, wel alarm / geen alarm, t/m 1999, vanaf 2000, sedan en caravan.
 

Andrew

600.000
ElvisOmega zei:
Ja als ik die sleutel doe laat ik ze gelijk de ecc van Fahrenheit naar graden zetten.

Bedankt mannen voor de hulp

Lees je handleiding eens na, dat kun je zelf ook *O* *O*

(en Fahrenheit zijn trouwens ook graden _O- )
 
Bovenaan