Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Sleutel werkt niet goed.

Mannen even een (klein) probleempje.Mijn sleutel had laatst kuren en deed de deuren niet meer op slot of open.
Ik kon de auto wel starten.Dus ik een nieuw battery gehaald,maar nog steeds t zelfde.Weet iemand n oplossing??
Gr Henk
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Al gereset door op contact te zetten en de sluiten knop een tijdje ingedrukt te houden?

Indien dat niet helpt: Microswitches die onder de knoppen zitten stuk of de solderingen op het printplaatje hebben aandacht nodig.
 
B-Buster zei:
Al gereset door op contact te zetten en de sluiten knop een tijdje ingedrukt te houden?

Indien dat niet helpt: Microswitches die onder de knoppen zitten stuk of de solderingen op het printplaatje hebben aandacht nodig.
Nee nog niet geprobeerd Jacco,zal ik morgen even doen.En voor dat solderen,dat is een mooi werkje met m`n dikke vingers _O- .
Als dat ech moet gebeuren moet ik Vega HEEL lief aankijken (hoop ik).
Hou jullie op de hoogte.
 
nou henk
ik heb toevallig afgelopen zaterdag ook een nieuwe batterij in mijn sleutel gedaan,
ff op contact gezet en de sleutel geactiveerd door de deur met de sleutel op slot te doen en weer open'

Wel sleutel in contact houden suc6 ermee....
 
Bovenaan