Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Snel-inlogfunctie

Illuminat0r

KnuffelBelg
Waauw, heb vandaag de snel-inlogfunctie ontdekt op het forum 8)7
Is dat interessant/makkelijk/bandbreedtebesparend om dat bovenaan te plaatsen voor niet ingelogde users?

grtz
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik sta altijd ingelogd, veel makkelijker. Voor mij ook makkelijk, niemand anders gebruikt m'n pc en laptop.

Geen idee of dat dingetje makkelijk verplaatsbaar is, daarover is Ruud de dirigent. Die heeft echter nog warme zandkorrels tussen z'n tenen kietelen momenteel.
 
We zitten momenteel te wachten op de transfer naar de luchthaven, dus ik dacht: direct even bijlezen :P

Het zou bovenaan geplaatst kunnen worden, ware het niet dat dan iedereen ermee geconfronteerd wordt.
Rechtsboven zit ook een 'normale' inlogfunctie ("inloggen"). Beetje dubbelop om dan de snel-inlog functie er ook nog eens boven bij te plakken.

Zoals Jacco, laat ik mezelf ook altijd ingelogged staan.
Om maar direct een illusie weg te nemen; degene die 'anoniem' willen lezen, zijn toch te zien (voor de moderators en admin). ;)

:w Ruud
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Ja die normale inlogfunctie gebruik ik elke keer.
Maar dan vraagt hij eerst nog een nieuwe pagina op,
en dan pas kan je inloggen.

Lijkt mij een beetje verloren trafiek...

Heb hen even op Omega-freak gespiekt, en daar is het een soort java-scriptje denk ik
onder de knop inloggen.
Maar of dat Java script dan minder volume neemt dan een inlog-pagina is weer een ander verhaal.

Maar daar ging het mij dus een beetje om, die 'verloren bandbreedte' aan die extra inlogpagina ;)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Gezien ons dataverbruik lijkt me dat eigenlijk totaal geen issue. Maar ik kan het me qua gebruiksgemak dan wel weer voorstellen.
 
Ik sta ook altijd ingelogd.
Gewoon effe bladwijzertje aanklikken in firefox en flap, ik zit rechtstreeks op het forum.
 
Bovenaan