Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Spoiler voor irmscher b1 voorbumper

Ik ben op zoek naar een spoiler voor mijn omega b1 met irmscherbumper.
Heeft er iemand een idee welke lip ik hiervoor zou kunnen gebruiken? Iemand ervaring met een spoilerlip van een b2?

Als je iets moest weten, laat het maar horen :P
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
B2 lip ga je niet passend krijgen op een B1 irmscher bumper. Die vorm wijkt veel te veel af.
 
Ik heb een foto van een omega met lip op een irmscherbumper, ik ga is kijken of ik die hier opgezet krijg.<br /><br />-- 04 apr 2014 13:26 --<br /><br />Dit zou het ongeveer moeten worden, zonder de wielbogen ed...

qd28.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Inderdaad. Ik vraag me wel af hoe hij achter de bogen om de wielkast uitkomt. Een Calibra bumper is vrij kort dus ik denk dat wat er op de foto zichtbaar is vrijwel de hele lip is.
 

richard66

500.000+
kikske zei:
Ik heb een foto van een omega met lip op een irmscherbumper, ik ga is kijken of ik die hier opgezet krijg.

-- 04 apr 2014 13:26 --

Dit zou het ongeveer moeten worden, zonder de wielbogen ed...

qd28.jpg

Wel een stoere omi :+

Gr Richard :b
 
omegast zei:
vgjtrm.jpg
kikske zei:
Van een calibra? Eventueel een fotoke? :P
is volgens mij gewoon voor de vectra. en het is als het goed is van rieger. sorry voor de slechte foto! haha
Dezelfde van rieger is er ook voor een vw corrado, zal niet goed passen op een Opel maar is precies hetzelfde model.

Gr. Paul
 

tonboy

Verbannen
Blijft moeilijk een goede lip of complete voorspoiler te vinden voor een B1, ben er zelf ook al een tijdje mee bezig.
De enige die ik tot nu toe kon vinden die ik redelijk vind is deze :
2eahx5u.jpg
 

Berry

OOP Huisleverancier
Laat ik nou net nog een paar redelijke zeldzame Irmscher B1 lippies hebben :s
 
tonboy zei:
Blijft moeilijk een goede lip of complete voorspoiler te vinden voor een B1, ben er zelf ook al een tijdje mee bezig.
De enige die ik tot nu toe kon vinden die ik redelijk vind is deze :
2eahx5u.jpg
Een steinmetz lip Gr Jack
 

Joep

Verbannen
Sorry maar die staat echt niet! Waarom nou niet gewoon die ene die je voor ogen had? Wat je nu besteld hebt ziet er niet uit. :N Past niet bij een Omega. Maar ieder z'n ding natuurlijk. ;)
 
Bovenaan