Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Spoiler voor irmscher b1 voorbumper

tonboy

Verbannen
Smaken verschillen zullen we maar zeggen, beetje "old school" model maar dat ben ik ook..... Ik denk dat ie in kleur wel redelijk toont.
 
Die andere is idd van Rieger.
Had dezelfde op mijn kadett GSi destijds.
Vond dat toch altijd wel een van de mooiere sets.
Ook voor een vectra (b) of een astra (g).

Ook die wielkasten zijn van Rieger trouwens.
 
opcxtreme zei:
Die andere is idd van Rieger.
Had dezelfde op mijn kadett GSi destijds.
Vond dat toch altijd wel een van de mooiere sets.
Ook voor een vectra (b) of een astra (g).

Ook die wielkasten zijn van Rieger trouwens.
Voor een kadett GSI had die eigenlijk standaard erop moeten zitten, zeer mooi. Voor de Astra was de rieger grille dat, nooit aangeschaft helaas.

Gr. Paul
 
dit lipje heb ik overgenomen van kikske en is van MS Design.Sleepoog moet nog gedicht worden en moet dn nog gelakt worden in kleur van de wagen.
WP_000208_zpsa390a969.jpg
 

tonboy

Verbannen
Heb vandaag de Mattig spoiler, waar hier binnen het forum zoveel kritiek over is, even snel gemonteerd en in steenslag grijs gespoten.
De eerste foto is een origineel, de tweede hoe ik het uiterlijk met behulp van een paar glasvezel matjes wil veranderen.
2z7l5bl.jpg

4jvskg.jpg

Het enige dat mij nog tegen kan houden is het feit dat de voorzijde wellicht te laag gaat worden, zodra ik de verlagingsset (-40/-40 mm ) gemonteerd heb.
Maar dat weet ik over een paar weken.
 

tonboy

Verbannen
Heb vandaag de Mattig spoiler, waar hier binnen het forum zoveel kritiek over is, even snel gemonteerd en in steenslag grijs gespoten.
De eerste foto is een origineel, de tweede hoe ik het uiterlijk met behulp van een paar glasvezel matjes wil veranderen.

Het enige dat mij nog tegen kan houden is het feit dat de voorzijde wellicht te laag gaat worden, zodra ik de verlagingsset (-40/-40 mm ) gemonteerd heb.
Maar dat weet ik over een paar weken.
 

richard66

500.000+
tonboy zei:
Heb vandaag de Mattig spoiler, waar hier binnen het forum zoveel kritiek over is, even snel gemonteerd en in steenslag grijs gespoten.
De eerste foto is een origineel, de tweede hoe ik het uiterlijk met behulp van een paar glasvezel matjes wil veranderen.
2z7l5bl.jpg

4jvskg.jpg

Het enige dat mij nog tegen kan houden is het feit dat de voorzijde wellicht te laag gaat worden, zodra ik de verlagingsset (-40/-40 mm ) gemonteerd heb.
Maar dat weet ik over een paar weken.

Smaken verschillen maar ik zou het niet doen , ik vind dat de B1 zich niet leent voor zo een lip . :'(

Gr Richard. :b
 

tonboy

Verbannen
Onder druk van diverse OOP leden heb ik besloten de mattig spoiler per direct te verwijderen ;-). Ik vind de spoiler niet echt lelijk, maar inderdaad, de mooie lijn van het front wordt hier door teveel gewijzigd. Bedankt voor jullie strenge woorden
 
Het is niet meer nodig, ze hebben mijn omega irmscher 20cm smaller gemaakt, totaal verlies als gevolg ;( ;( ;( ;(

Moest er nog iemand onderdelen zoeken van een station b1 irmscher, ik heb nog bijna alles liggen
 
een gepensioneerde zondagsrijder heeft voorrang genomen waar hij geen had en heeft men omega op de b stijl gepakt. :?
 
Bovenaan