Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Spuiter gezocht in omgeving Lansingerland/ridderkerk

Mijn deuren hebben wat roest onder de rubbers vandaan. en de rechter voordeur zit aan de onderzijde een flinke plek.



Dus als iemand een adresje heeft voor mij graag

of evt een andere oplossing ?

Mvg
Richard
 

Berry

OOP Huisleverancier
Sloop hem met liefde Jacques ......gaat goed met de sloop trouwens het erf is bijna vol _O-
 
Stolwijkstraat Lombardijen zit Gashuis Samur , die hebben naast gelegen spuiter/autoplaatwerk overgenomen.
Voor een prijsopgaaf moet je even langs gaan.
 
Heb een spuiter gevonden in Ridderkerk, die alle 4 de deuren wil doen voor hetzelfde als waar ik bij een andere spuiter ongeveer 1 deur kon doen.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Als die bedragen zoveel verschillen zou ik me wel afvragen of ze hem goed behandelen of alleen snel glad maken en overblazen. Anders heb je over een jaar weer de bultjes op je deur zitten. Ook zonde van je geld.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Mijn idee ook Jacco ik had na een jaar de roest er weer door heen ....ik vind b2 deuren beter bestand tegen roest dan b1 deuren.
 
Hij is idd niet duur , maar het zijn ouwe mannetjes, die ook in de restauratie van oldtimer zitten en ik heb wat werk gezien, ik vond er puik uitzien.

en hij is wel iets duurder , als die voor 1 deur ( maar ik begreep dat die ook wel schofterig duur was) , maar goed we gaan het zien. ( duurder betekent niet altijd per definitie beter)

Mvg
Richard
 
Ben ooit eens bij Alderliesten geweest in Ridderkerk, wel een heel goed schade bedrijf overigens. Bumper achter, 1 deur achter en schaafplek voorbumper (dus compleet spuiten ook...) was €950. Grof geld is dat.... Toch maar niet gedaan.

Gr. Paul
 
Bovenaan