Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Stekker in de kofferruimte

B-Buster

Medewerker
Administrator
Driver1980 zei:
B-Buster zei:
2e van links.

IMG_0680modded.jpg

Ok als het goed is heb ik die schakelaar geregeld. Daar zou dus ook al voorbereiding voor moeten zitten? Hoe krijg je zo'n knopje er eigenlijk uit? Gewoon eruit trekken of moet dan eerst het houten paneel los? Zoja, hoe? Ik wil niks slopen.

Trouwens wel erg chique dat het paneel bij jou zwart is! Dat vind ik eigenlijk wel mooier dan die hout kleur! Was ook vast wel de bedoeling 8)7

Dat vond ik destijds ook. :)

Van
Standaard_5.jpg


Naar
IMG_1925modded.jpg


Dit is het Ebbenhout motief uit een Omega B1 Sport.

De knopjes krijg je het makkelijkste los door even de radio of het bakje naast de radio eruit te halen. Daardoor kun je een kunststof Spie of iets simpels als een oud bankpasje onder de knopjes steken en ze naar voren halen. Met een schroevendraaier(tje) beschadig je al snel de coating die erop zit.
 
Ik heb alleen dat houten paneel bij de ecc in die houtkleur. Maar voor de rest is alles bij mij in een donkere kleur. Ook in de deuren zijn de panelen donker van kleur. Eigenlijk wel raar dat niet alles in dezelfde kleur is. Maar als ik het donker wil hebben hoef ik maar 1 paneel te doen..
 

richard66

500.000+
Beste ik heb je al verschillende keer laten weten

Dat ik een B1 MV6 in afbraak heb staan met alle opties ,

En ook aan andere forum bezoekers deze staat in de sloop en eind jullie is ze kaal en gaat ze in het out ijzer dus wees er snel bij als je nog wat zoekt

Gr Richard. :b
 
Driver1980, heb je al een hoedenplank weten te bemachtigen? Richard66 heeft er eventueel eentje begrijp ik uit zijn post
 
Bovenaan