Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

stoelframe

Past een stoelframe van een B1 ook in mijn B2??? Aangezien mijn kantel mechanisme naar ze moer is en ik hier nog het hele interieur van een B1 heb staan. Heb het ooit eens ergens gelezen wat wel en niet kon, maar ben het even kwijt.
 

Joep

Verbannen
Volgens mij moet dat wel kunnen, enkel de stekkertjes komen waarschijnlijk niet overeen van B2 naar B1.
 

Vega

Medewerker
Administrator
De frames zijn hetzelfde, maar.....
Alleen jij hebt actieve hoofdsteunen en de B1 niet dus dat gaat niet passen, jouw hoofdsteunen passen dan niet meer.
Er is ook verschil in het mechaniek, hand bediende en motor bediende rugleuning frames zijn niet uit te wisselen.

Ik heb hier nog rugleuningsframes staan met actieve hoofdsteunen en geschikt voor handbediening (niet motorsturing)
 
Snap niet wat hoofdsteunen te maken hebben met een onderstel??

Ik heb sportstoelen met electrische hoogteverstelling en handmatige kantel en rugleuning.

Gaat mij alleen om het onderstel wat onder de zetel zit of ik dit kan overzetten zonder problemen.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
hahaha, Sjors heeft pas geantwoord nadat zijn middageten verteerd was en zijn maag weer wat bloed vrij gaf om nuchter na te denken - in tegenstelling tot de rest _O-
 
Bovenaan